| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Hyra flaggvakter
|
1741 besök totalt |
|
Hyra flaggvakter
Club Alfa Romeo skall köra på Kinnekulle 1:e och 2:a Augusti men vi har ett litet problem. Vi får inte tag i några flaggvakter, det är helt enkelt ingen som är interesserad av att flagga en hel helg. Någon som har några tips på var man kan få tag i flaggvakter som står och viftar i 2 dagar? Gärna någon kontaktperson att sncka med. _________________ Christian Waltgård |
||||||
|
Hur är det med lokala idrottsföreningar, få tag på ett fotbollslag eller så? De kanske skulle gilla att se en massa alfor åka runt
Har noll koll på vad det finns för föreningar där i trakten men det kanske är en idé? _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||||
|
Re: Hyra flaggvakter
Jag kan hjälpa till med både personal och utrustning för att arrangera tävlingar, banträffar och i stort sett vad som helst med bilar...... allt från skrotbilsrace till F1 är vi vana med.... du når mig på 0708 800 695....... eller mail fredrik@slc.se |
||||||
|
Re:
Det är inte bara att ställa dit ett fotbollslaget om man kör under SBF arrangemang det är både för flaggarens och bilförarens säkerhet viktigt att det finns licens. försäkringsfråga. Börja med att fråga någon lokal motorklubb i stället. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
Re:
försäkringsfrågan går iofs att lösa ändå med andra aktörer än SBF, om Alfa Cluben inte vill göra SBF arrangemang..... däremot är lite erfarenhet bra på dom som jobbar än att bara ställa ut ett "fotbollslag" som inte känner till något om motorsport. Men raketforskning är det ju inte att arrangera biltävling direkt iofs...... (MK Skandia gör ju tävlingar )
jaja, det var ett skämt innan halva BMW-club maffian hoppar på mig...... |
||||||
|
Är det "lösa" personer eller en hel organisation ni är ute efter? |
||||||
|
Re:
mitt inlägg började skrivas innan ditt inlägg kom in Fredrik så du behöver inte uppfatta det som ett påpekande om sbf. Men jag har telia som leverantör av bredband och det funkar när det vill och inte när jag vill. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
Du har PM
_________________ olof Johansson |
||||||
|
Tackar så mycket för alla förslag, skall kontakta alla jag fått tips om i morgon.
Det är ett SBF arr med tävling inblandat en dag. Vi hade ett "fotbollslag" förra året och det blev lite sisådär. _________________ Christian Waltgård |
||||||
|
Re:
Mjo, kan tänka mig att det väl är lite sisådär. Visste inte att det var ett SBF-arrangemang ni skulle köra
_________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Hyra flaggvakter
|
1741 besök totalt |