Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Hyra flaggvakter
1741 besök totalt
CWaltgard
Goteborg
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Hyra flaggvakter

Club Alfa Romeo skall köra på Kinnekulle 1:e och 2:a Augusti men vi har ett litet problem. Vi får inte tag i några flaggvakter, det är helt enkelt ingen som är interesserad av att flagga en hel helg.

Någon som har några tips på var man kan få tag i flaggvakter som står och viftar i 2 dagar? Gärna någon kontaktperson att sncka med.

Umeå
Här sen Maj 2007

Hur är det med lokala idrottsföreningar, få tag på ett fotbollslag eller så? De kanske skulle gilla att se en massa alfor åka runt

Har noll koll på vad det finns för föreningar där i trakten men det kanske är en idé?

Mellan två banåkabilar..
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Re: Hyra flaggvakter

CWaltgard skrev:
Club Alfa Romeo skall köra på Kinnekulle 1:e och 2:a Augusti men vi har ett litet problem. Vi får inte tag i några flaggvakter, det är helt enkelt ingen som är interesserad av att flagga en hel helg.

Någon som har några tips på var man kan få tag i flaggvakter som står och viftar i 2 dagar? Gärna någon kontaktperson att sncka med.

Jag kan hjälpa till med både personal och utrustning för att arrangera tävlingar, banträffar och i stort sett vad som helst med bilar...... allt från skrotbilsrace till F1 är vi vana med....

du når mig på 0708 800 695....... eller mail fredrik@slc.se

Björnes
Skillingaryd
Här sen Apr 2005

Re:

zoddri skrev:
Hur är det med lokala idrottsföreningar, få tag på ett fotbollslag eller så? De kanske skulle gilla att se en massa alfor åka runt

Har noll koll på vad det finns för föreningar där i trakten men det kanske är en idé?

Det är inte bara att ställa dit ett fotbollslaget om man kör under SBF arrangemang det är både för flaggarens och bilförarens säkerhet viktigt att det finns licens. försäkringsfråga. Börja med att fråga någon lokal motorklubb i stället.

Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting
Vagnbok utf. Folkrace
Chefstekniker BMWSC
F.D. SerieTekniker ERC
F.D vagnboksutfärdare AR Cupen
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Re:

Björnes skrev:
zoddri skrev:

Det är inte bara att ställa dit ett fotbollslaget om man kör under SBF arrangemang det är både för flaggarens och bilförarens säkerhet viktigt att det finns licens. försäkringsfråga. Börja med att fråga någon lokal motorklubb i stället.

försäkringsfrågan går iofs att lösa ändå med andra aktörer än SBF, om Alfa Cluben inte vill göra SBF arrangemang..... däremot är lite erfarenhet bra på dom som jobbar än att bara ställa ut ett "fotbollslag" som inte känner till något om motorsport.

Men raketforskning är det ju inte att arrangera biltävling direkt iofs...... (MK Skandia gör ju tävlingar )

jaja, det var ett skämt innan halva BMW-club maffian hoppar på mig......

Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004

CWaltgard skrev:

Det kommer att finnas ganska många med funkislicens på plats på fredagen, det kanske kan gå att locka kvar en del av dem.
Är det "lösa" personer eller en hel organisation ni är ute efter?

Björnes
Skillingaryd
Här sen Apr 2005

Re:

Fredrik - SLC skrev:
Björnes skrev:
zoddri skrev:

försäkringsfrågan går iofs att lösa ändå med andra aktörer än SBF, om Alfa Cluben inte vill göra SBF arrangemang..... däremot är lite erfarenhet bra på dom som jobbar än att bara ställa ut ett "fotbollslag" som inte känner till något om motorsport.

Men raketforskning är det ju inte att arrangera biltävling direkt iofs...... (MK Skandia gör ju tävlingar )

jaja, det var ett skämt innan halva BMW-club maffian hoppar på mig......

mitt inlägg började skrivas innan ditt inlägg kom in Fredrik så du behöver inte uppfatta det som ett påpekande om sbf. Men jag har telia som leverantör av bredband och det funkar när det vill och inte när jag vill.

Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting
Vagnbok utf. Folkrace
Chefstekniker BMWSC
F.D. SerieTekniker ERC
F.D vagnboksutfärdare AR Cupen
Citera
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005

CWaltgard skrev:

Du har PM

Goteborg
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Tackar så mycket för alla förslag, skall kontakta alla jag fått tips om i morgon.

Det är ett SBF arr med tävling inblandat en dag. Vi hade ett "fotbollslag" förra året och det blev lite sisådär.

Lidköping
Här sen Nov 2002

Götene MK kan du ju också kolla med om det inte löser sig.

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
zoddri
Umeå
Här sen Maj 2007

Re:

CWaltgard skrev:
Tackar så mycket för alla förslag, skall kontakta alla jag fått tips om i morgon.

Det är ett SBF arr med tävling inblandat en dag. Vi hade ett "fotbollslag" förra året och det blev lite sisådär.

Mjo, kan tänka mig att det väl är lite sisådär. Visste inte att det var ett SBF-arrangemang ni skulle köra

Mellan två banåkabilar..
Citera
Allmänt banåkaforum
Hyra flaggvakter
1741 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande