| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Sparco EVO L eller XL samt 4-punktsbälten
|
2 besök senaste veckan (902 totalt) |
|
Köpes 1st Sparco evo L el XL i bra skick (inga skador) eller liknande stor stol 2st 4 punktsbälten (3" endast, sparco,schroth,sabelt el likn.) pm:a vad ni har _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||
|
Re: K: Sparco EVO L eller XL samt 4-punktsbälten
Henrik, XL-stolen är för bred över öronen till E36an. Bara så du vet. Sabelt har stora som funkar. MS//
_________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
|
Finns dessutom en bunke för provsittning nära dig, ÅBR Motorsport på Nobelvägen har en bunke stolar hemma. Även Jan o Lisa i mina trakter har lite hemma om jag inte har fel för mig.
Vill du har en stor Sparco stol som passar i E36 funkar EVo II Plus bra, finns för provsittning ett PM bort bara
Re:
Tjenis Tack för erbjudandet Jo jag ska åka ner till Jesper o Jan&Lisa o hitta en stol som passar mig ( 194/85kg) men detta är tänkt till mina bredrövade vänner som vill åka med
Henrik _________________ Euromaster Malmö Lundavägen 64 040/290766 malmo60(@)se.euromaster.com ta bort () runt @
Henrik Hellman |
||
![]() |
SÄLJES
|
2 besök senaste veckan (902 totalt) |