Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3831 besök totalt |
2009-04-16 / 19 MALMÖ MOTORMÄSSAN
http://www.motormassan.se/ ![]() Speed 4 life körs lördagen & söndagen kl 11-17 & alla intäkterna går oavkortat till Barncancerfonden. Förra året fick de in 200 000 kr ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Re:
Helt riktigt: ser gärna att "nån" betalar" avgiften till barncancerfonden för att få åka med några varv. Spypåse finns tillgänglig ![]() Vi kommer ha 6 st driftbilar på plats är det meningen iaf (om alla funkar då) BMW E36 900hk Skyline R32 500hk EVo 500hk 200sx 320hk 200sx 280hk 200sx 270hk _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Även SMA kommer vara där..... med monter....
och dom som vill hjälpa till och stötta SMA i "kampen" mot monopol-ivrarna..... får gärna lösa ett medlemskap på plats i mässan...... ![]() |
||||
Re:
fredrik - ring mig, har en ide :-) _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Så, då var pressvisningen genomförd med förhoppningsvis lite skrämda journalister i passagerarsätet.
Vi var tre bilar som skjutsade dem runt den lilla slingan på Malmömässans baksida. Martin Jarl i en vrålcool Dodge Viper racebil Peter Sundfeldt i en Radical racebil & Jag i min Mitsubishi EVo driftbil banan är väldigt enkelt upplagt, men funkar perfekt för att ge åkturer till behövande folk. mvh Kristian _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Re:
japps, har redan sett den ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
||||
_________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||||
Nu är vi på Plats......
och kom gärna förbi och stötta SMA och lös ett medlemskap/licens..... vi har MÄSSPRIS .... 300:- istället för ordinarie 350....... Vi finns längst in i hörnet bredvid KVD auktionshall...... P.s vi har snyggare personal än SBF ![]() |
||||
Nicke är också på plats och promotar KTH-räsern.
Jag tippar på att KTH har fulare monterpersonal än t.o.m SBF... ![]() ![]() messad mobilbild... ![]() |
||||
Re:
Det finns lätt häftigare bilar i någon annan Formula Student monter ![]() Inte för jag har något med de som ställer ut dem att göra längre. _________________ Pontus Fyhr |
||||
Re:
Njae..... tycker han mest går runt våran monter ![]() |
||||
Re:
Jaha. ![]() och jag har inte ett dugg med KTH's räser att göra, jag la bara upp en bild... ![]() För balansens skull vill jag passa på att påpeka att det finns lätt häftigare bilar än LTH's på olika håll i världen... ![]() ![]() Kul att Sveriges teknologer engagerar sig i Formula Student, allt finansieras ju inte med sponsorer i dessa hårda tider, de lägger både tid och även lite pengar ur egen ficka för att promota sina projekt. Vi får väl hoppas att det går bra för de svenska teamen i årets tävlingar ute världen, oavsett från vilken skola de kommer. ![]() om jag fattat det rätt så visar KTH på denna mässan upp en äldre bil som man hade till hands, för att inspirera och locka ungdomar till teknikstudier. Pontus behöver ju inte titta i KTH's monter. Det är frivilligt... ![]() ![]() |
||||
Re:
Bildbevis ![]() ![]() |
||||
|
||||
Igår under pressvisningen fick sig en viss rejsakändis en
kortare åktur igår med slut bakdäck.... han verkade iaf nöjd... Körde ju iofs rätt mkt hårdare med han som passagerare ![]() ----------------------------------------------------------------------- Ses på lördag på plats ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Re:
Finns det någon rejsa-rabatt om man vill åka med en drift-EVo? ![]() Eller i varje fall så borde man säga "Jag hänger på rejsa" när man hoppar in i bilen med dig så du vet att du ska köra fullt ös ![]() _________________ Per Smitt Mazda RX-8 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3831 besök totalt |