Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
897 besök totalt |
Ställa in hjulvinklarna (flyttad tråd)
Hej jag funderade lite på det här med att ställa in hjulvinklarna och undrade lite hur ni gör? Finns det inte ngt bra sätt man kan göra det på själv? Kommer ihåg när jag körde min radiostyrda serpent då hade jag ett slags pallbockar skulle man kunna säga som kände hur mycket hjulen var vinklade och vilka vinklar, borde inte detta gå att göra i verkligheten eller finns det bara att jag missat det? om man har ett vattenpass eller ngt liknande och en slagspallbock som man sätter fast istället för fälgen så att man får vinkeln så att säga! ngn som förstår hur jag menar och kan guida mig vidare kanske =) ![]() _________________ www.bastardracing.com www.bilder.nu/shadow 200sx.kicks-ass.net/pacho Andreas Pacholik |
||
Hjulvinklar
Hmmmm 45 pers som kollat och ingen som har en ide ens? ![]() sen verkar det som om jag skrev i fel forum också ![]() sorry hehe men allvarligt e det verkligen ingen som har ngn som helst tanke på detta?? ![]() _________________ www.bastardracing.com www.bilder.nu/shadow 200sx.kicks-ass.net/pacho Andreas Pacholik |
||
Re: Hjulvinklar
Det är ett så aktuellt ämne så att det snarare är uttjatat..... ![]() vattenpass, snören, måttband etc är utmärkta hjälpmedel. Men använd som sagt sökfunktionen så hittar du nog allt du behöver ![]() _________________ Pär Hylander |
||
Re: Ställa in hjulvinklarna (flyttad tråd)
Allt det där finns i min bok. Jag har även bjudit hem några att praktiskt visa hur jag gör. Skicka ett mail till mig så returnerar jag ett par sidor som reklam. hemipanter@brevet.nu MVH Göran Malmberg. _________________ Hemipanter Göran Malmberg ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
897 besök totalt |