| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Vart hittar man reservdelar till lmm
|
1168 besök totalt |
|
Är det någon som har bytt delar i luftmassemätaren till en 968 alt vet vart man kan köpa reservdelar. Pcs har vet jag men dom har vett att ta betalt oxå. Ca 4500:- plus moms Audi 80 & RS2 ska ha samma lmm enligt bosch ( men på den sidan stod inga priser ) Tacksam för förslag Pelle M _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||
|
Det är bara att gå in på närmaste bildelsbutik och beställa.
MECA har ingen på huvudlagret men KGK har en så det borde inte vara några problem att beställa den iaf. Det är väl Autoexperten som köper av KGK har jag för mig. Annars kan nog de flesta beställa hem från Bosch Tyskland då de inte har något lager i Sverige längre. _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Porsche 911 Turbo -02 |
||
|
Är det en varmtrådsmätare eller med "klaff"?
Ibland kan det räcka att rengöra en varmtrådsmätare om den strular. Finns en speciell spray att köpa som man sprutar i mätaren. _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Porsche 911 Turbo -02 |
||
|
Re:
Det är en varmtråd vad jag förstår. Pelle M _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||
|
Re:
Bosch har verkstäder/butiker. Prova namnet bosch el och diesel... Eller länken http://www.elodiesel.se/ Visst de ägs väl inte av Bosch men alla icabutiker ägs inte av ica heller. _________________ Roland Johansson |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1168 besök totalt |