| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Begagnat larm till garage eller mindre lokaler
|
1322 besök totalt |
|
Har ett par begagnade teletec larm (trådburna) från mitt gamla jobb liggande som jag skulle vilja bli av med, klarar max 8 sektioner med uppringare till larmcentral eller ditt mobilnr elelr liknande, kräver dock att tele finns på plats annars endast lokalt larm eller om du vill köpa en gsm uppringare o stoppa i kontantkort o sköta det själv kan även ombesörja montering paket: centralenhet med uppringare i plåtkapsling 1 manöverpanel 1 ir 1 siren inomhus reservkraftsbatteri (ifall strömmen går) 1500 eller bud kan montera det med men då får vi duskutera priset samt att jag bor i skåne så ska de monteras får de va i ärheten annars skickar jag de gärna med bussgods, men e inte intesserad av o ombesörja större installationer det gör jag tillräckligt på jobbet, men ett garage med ett par ir elelr så inga problem har även nån utesiren samt magnetkontakter som ligger skicka mail eller pm koffe_aronsson@hotmail.com _________________ Kristofer Aronsson Södervidinge.se |
|
gsm ?
i så fall funkar i princip vilken som helst, bara den simulerar fast analog tele till centralenheten, e de för fasta nätet så är larmsändaren inbyggd i centralen _________________ Kristofer Aronsson Södervidinge.se |
![]() |
SÄLJES
|
1322 besök totalt |