Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 3643 besök totalt |
Allt annat än fort, kanske mer tänkt som marknadsföring?
Förstår inte, nåväl håll till godo. Ron RSR I GT3 vs Dale RSR i R26.R. http://www.youtube.com/watch?v=DVc6w _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Från bridgetogantry där filmen kommer ifrån. Så japp, klart han håller tillbaka i Porschen ![]() _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||
Re:
ok. Hade ingen aning om det. Hörde rykten att samarbetet RSR vs Nurburgring Gmbh var lite frostigt...men som sagt rykten! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Hade väl varit bättre marknadsföring om det gått fortare, förstår inte hur de kan lägga ner tid på en sådan film av denna karaktär och köra så långsamt. En R26.R är god för sub 8min BTG, de borde ha kört däromkring och visst för filmens skull kunde ju GT3 segat med i den farten istället för som nu, löjligt långsamt. Jag menar vad finns det för anledning till att hålla igen, de kunde väl hållt max med R26R och låtit GT3an gå på halvfart runt kring den farten istället. Nä tacka vet jag Nissan, de vet hur man marknadsför
![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
"löjligt långsamt"
![]() |
||||
Re:
Du är medveten om att han som kör GT3an oxå äger den liksom alla andra RSR bilar, likaså är han ägare till RSR I Nurburgring som just hyr ut dessa bilar. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
![]() ![]() Nissan ![]() Kul å se dig på forumet igen ![]() ![]() |
||||
Re:
Det måste man inte, det visar ju filmen tydligt. I övrigt säljer det bättre ju fortare det går ![]() ![]() ![]() Personligen om RSR vore mitt och jag skulle lägga ner all denna tid på att göra denna film(marknadsföringsfilm?), ja då hade jag låtit RG köra, för speed känns rätt på ringen, särskilt i dagens tids och rekord jaktshysteri. All media drar åt samma håll, speed på ringen säljer, oxå i hyrsamanhang kan man tillgodose sig uppmärksamhet och ta marknadsandelar. Se till att RSR blir än mer känt..osv..osv ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
Trevlig lunch häromdagen ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
Jo det ligger väl något i det du säger. Som du sa så säljer ju fart, men om det skulle ha ett mervärde på denna videon vet i sjutton ![]() |
||||
Re:
Detsamma ![]() Vi får väl hoppas för deras skull att de var lite ringrostiga ![]() ![]() |
||||
Re:
Jo, jag tänker mer på hans potentiella kunder. Man kan ju "lura" med video och säga "kolla hur snabb megane är, hyr den istället, du får dubbelt billigare hyra som bonus". Inte undra att Walmart/Lidhl säljer bättre ![]() Som sagt, jag har inget emot RSR iaf. _________________ Tomas M |
||||
Re:
Me too! ![]() 3500 varv ![]() Då ligger man i lä.....bara o nöta på. Ja, men kör han på sitt max här med Renault?? Eller fiser han runt??? Hur mkt fart har Dale i kroppen? _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
Tror precis tvärtom ![]() Förra årets största snackisar när det gäller ringen och bilar var ju utan tvekan Nissan GTR och Renault R26R. Med tanke på att Renault kört bilen på 8.17 i den officiella filmen, vilket iaf blir cirkus 7.50 BTG borde det ligga ett stort mervärde i att köra bilen åtminstone i 8 minuters tempo. Deras presumtiva kunder blir nog betydligt mer lockade att betala 699 Euro för en R26R om de visar att de kan går att köra i 8 minuters tempo. Det är ju väldigt få som kör så fort där nere.... ![]() |
||||
Re:
+1 ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 3643 besök totalt |