Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2009-04-23 SVKG 'Vårruset' Falkenberg kvällskörning
<<   1, 2
6056 besök totalt
Niklas Rosell
Vingåker
Här sen Maj 2006

Äsch, hade helt missat detta. Tur att man har feber...

matte #25 tornado
falkenberg
Här sen Feb 2005

För alla er som tyckte att det var en givande och rolig dag på Falkenbergsbanan så vill jag bara informera att redan nu på onsdag så har FMK open pitlane.
För 1000kr så kan man träna 3timmar utan att behöva vänta på sitt körpass.

Hör av er snarast till FMK kansliet för vidare information...

Just nu så är vi på gränsen till för få för att FMK ska genomföra träningen.

open Pitlane är ett försök från FMK att höja intresset och att få fler bilar att komma på bilträningarna, så att det kan bli fler bilträningar samtidigt som det blir mer ekonomiskt för klubben.

Vi var uppe och kollade på när alla ni andra körde, bilen glömde vi ta med upp till banan.

Mattias Pålsson-#25 tornado
Citera
Barbapappa
Mölndal
Här sen Feb 2003

Trådstartare
Re:

matte #25 tornado skrev:
open Pitlane är ett försök från FMK att höja intresset och att få fler bilar att komma på bilträningarna, så att det kan bli fler bilträningar samtidigt som det blir mer ekonomiskt för klubben.
och där är det okej att köra med gatbil? Jag kommer gärna och kör lite och jag vet många andra som också vill köra lite.

Fixhult
Här sen Apr 2004

Re:

Barbapappa skrev:
matte #25 tornado skrev:
och där är det okej att köra med gatbil? Jag kommer gärna och kör lite och jag vet många andra som också vill köra lite.
Infon jag fick på plats var att kravet på open-Pitlane är riktig Båge, Stol och Bälte, inget krav på vagnbok, brytare etc.
Dva det finns många gatbanbilar som passar in.

Det eventet kanske är värt en egen Inför-tråd. , vi kan ju inte släppa iväg bantid till MCåkare

Magnus Bengtsson
Karlstad å lite Falkenberg
Här sen Jul 2007

Re:

Niklas Falk skrev:
Barbapappa skrev:
matte #25 tornado skrev:
Infon jag fick på plats var att kravet på open-Pitlane är riktig Båge, Stol och Bälte, inget krav på vagnbok, brytare etc.
Dva det finns många gatbanbilar som passar in.

Det eventet kanske är värt en egen Inför-tråd. , vi kan ju inte släppa iväg bantid till MCåkare

Jag kollade upp och följande gäller enligt http://www.falkenbergsmotorklubb.nu/ :

Infört:2009-04-23
Nästa testkörning onsdagen den 29 april 17.00-20.00 endast för standardbilar (bilar med vagnbok/bur eller båge godkänd för racing.)
( inga formel eller cart)
"öppen depå" Max antal bilar 35 st.
minst 15 bilar.
Föranmälan till kansliet@falkenbergsmotorklubb.nu
kostnad 1000:- insättes på bg 361-4724
senast 24/4-09
obs! licens och medlemskort måste uppvisas vid anmälan.

Antar att jag var "källan"..

Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004

Re:

Magnus Bengtsson skrev:
Antar att jag var "källan"..
Men det var ju inte så fel. Rikitg båge/bur, stol/bälte av riktig sort är ju en "självklarheter".

Peta upp en ny Inför-tråd så kanske det går att få ihop tillräckligt många innan måndag. thumbs up

auditsq
Veddige
Här sen Aug 2008

måste se till att ta licens snabbt som ögat
känns som man missar mycket kul pga saknad av lic

Inför träffar
2009-04-23 SVKG 'Vårruset' Falkenberg kvällskörning
<<   1, 2
6056 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande