Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 6056 besök totalt |
För alla er som tyckte att det var en givande och rolig dag på Falkenbergsbanan så vill jag bara informera att redan nu på onsdag så har FMK open pitlane.
För 1000kr så kan man träna 3timmar utan att behöva vänta på sitt körpass. Hör av er snarast till FMK kansliet för vidare information... Just nu så är vi på gränsen till för få för att FMK ska genomföra träningen. open Pitlane är ett försök från FMK att höja intresset och att få fler bilar att komma på bilträningarna, så att det kan bli fler bilträningar samtidigt som det blir mer ekonomiskt för klubben. Vi var uppe och kollade på när alla ni andra körde, bilen glömde vi ta med upp till banan. _________________ Mattias Pålsson-#25 tornado |
||||||
Re:
![]() _________________ Peter Karlsson |
||||||
Re:
Dva det finns många gatbanbilar som passar in. Det eventet kanske är värt en egen Inför-tråd. ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
Jag kollade upp och följande gäller enligt http://www.falkenbergsmotorklubb.nu/ Infört:2009-04-23 Nästa testkörning onsdagen den 29 april 17.00-20.00 endast för standardbilar (bilar med vagnbok/bur eller båge godkänd för racing.) ( inga formel eller cart) "öppen depå" Max antal bilar 35 st. minst 15 bilar. Föranmälan till kansliet@falkenbergsmotorklubb.nu kostnad 1000:- insättes på bg 361-4724 senast 24/4-09 obs! licens och medlemskort måste uppvisas vid anmälan. Antar att jag var "källan".. ![]() |
||||||
Re:
Peta upp en ny Inför-tråd så kanske det går att få ihop tillräckligt många innan måndag. ![]() |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 6056 besök totalt |