Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1795 besök totalt |
2009-04-27 Prova På Banåka Sviestad
Måndagskörning börjar närma sig. 27/4 kl 17-20 närmare bestämt. Info på http://www.lms.se/web/_pages/Index_s Fint väder hoppas jag är beställt. ![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||||
Brum brum! Sitter redan och torrgasar
![]() Planerar ni att ha med någon raceförare på någon av årets träffar? Känner att det hade varit gott med lite tipps för att få till lite bättre tider. |
||||||
Re:
Aha då var det alltså dags ![]() |
||||||
ojdå...nu ere bråttom...måste på med nya däck sen sist...bromsvätskan ska bytas...beläggen också...
![]() Ska verkligen försöka vara på plats. Känner att det vore bra med en shakedown innan jag åker till Gotland med STACC. _________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||||||
Re:
Vi har pratat om det, men det är inget bestämt än. Mvh Rikard _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
Re:
Men ni hittar väl runt banan rätt bra själva iom att ni väl tävlar där ibland? |
||||||
Re:
hittar inte du??? ![]() _________________ Tony Petersson Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen |
||||||
Även om man hittar skapligt runt en bana är det aldrig fel att få lite analys/synpunkter från en kunnig medåkare eller att få tillfälle att åka med nå'n som har koll. Det är såå lätt att fastna i felbeteenden som man inte själv tänker på.
Jag har fått ett par riktiga aha-upplevelser vid ett par tillfällen och faktiskt även lyckats förmedla sån'a till andra när jag (trots min relativt blygsamma erfarenhet) agerat instruktör. ![]() |
||||||
Re:
Jodå, börjar väl känna igen var det svänger till höger och var det svänger till vänster om man säger så... ![]() Förra året var ju Mattias Andersson med under en dag, han gick banan med dem som ville och skjutsade folk i sin egen bil och kom med tips under tiden. Vi får se om vi har en dag som kan passa för något liknande under året. Mvh _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
Re:
Vilket var mycket uppskattat. ![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||||
Re:
Japp jag instämmer. Ångrar att jag inte tog tillfället i akt att få med honom i bilen ett par varv. |
||||||
Re:
Jag hittar också skapligt runt Sviestad och ställer gärna upp och skjutsar eller åker med om någon vill ha mina åsikter om körningen när jag är på plats (förutsatt att arrangören tillåter det förståss). ![]() ![]() |
||||||
Inte riktigt på hugget, förkyld och täbbt i däsad
![]() att utebli så jag slänger med en påse Vicks och kommer. ![]() MS// _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
Re: 2009-04-27 Prova På Banåka Sviestad
Pratade precis med Junior som hade börjat röra sig neråt Sviestad... Själv sitter man på kontoret och möglar i diverse möten och slåss med planering för morgondagens möten. Jobbeftermiddan har bara börjat... Fint väder är det också... > ![]() Ha det så kul. ![]() ![]() |
||||||
Re:
Thats the spirit ![]() |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1795 besök totalt |