Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
fördelar med 60/40 sänkning (e30)
<<   1, 2
2 besök senaste veckan (4108 totalt)
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002

Andreas Lidström skrev:
Lotus Samuel skrev:
Man bör även ha hårdare fjädrar när man sänker annars tar oljetråget i när man flyger med bilen. Med min M3:a går det alldeles utmärkt att flyga med hårda grupp-n fjädrar. På min gamla 325:a slog det gnistor under bilen när man landade och oljetråget tog i. Då hade jag 60/60 fjädrar och konidämpare på.

Åker du rally men M3:an?! thumbs up

Rally vet jag inte men jag tävlade lite med en rallybil på en specialsträcka när det va rally här i skogarna. Gick gött. Men flyger gör man ju varje gång man åker bolmsörundan eller vägen mellan golfbanan och ohs. Eller stora ringen som vi kallar den. Den är ungefär som nordslingan fast mycket längre

Motala
Här sen Jan 2003

Jag använder H&R Cup Kit till min a4..sänkt 60/40...Det funkar kalas till Audi iallafall...

Blir ju rätt "stuk" på bilen då..*ler*

Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002

Lotus Samuel skrev:
vägen mellan golfbanan och ohs. Eller stora ringen som vi kallar den. Den är ungefär som nordslingan fast mycket längre

Jotack! Med en, för tiden, flickvän i Rörvik (Nedanför Vrigstad) så brukade jag gena vid Golfbanan över OHs och sedan till just Rörvik. 5-10km längre än 90-vägen och X minuter kortare tid och en snitthastighet på XXX... Visst men

Den vägen är helt sjukt kul! thumbs up

Bolmsörundan... *längtar "hem"*

Allmänt banåkaforum
fördelar med 60/40 sänkning (e30)
<<   1, 2
2 besök senaste veckan (4108 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande