Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 4579 besök totalt |
Re:
Hur går det för Kebab ligan?? ![]() Är det lite trafik denna helgen också? _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Re:
Nu önskar vi rapport från ringen å inget annat! ![]() ![]() |
||
Då var årets premiär avklarad. Jag (och de flesta i "gänget") fick lite Ringenfrossa, men det är väl kanske inte så konstigt då (1) det är Ringen (2) nya bilar (3) första gången i år...
Nåväl, efter några varv fick man upp helt ok fart och känsla. Här kommer lite bilder Isdera Imperator ![]() Två norrmän var där också ;-) ![]() Nya Grune Hölle, Devils Diner ![]() ![]() ![]() ![]() Istället för Surgubben, surtanter som hade extremt dålig service ![]() ![]() ![]() Caterham R500 som åkte hem på trailer ![]() Svensk RS ![]() Svensk Scuderia ![]() Långväga gäst, har för mig att jag såg den förra året också ![]() ordning och reda ![]() ![]() ![]() ![]() Vaktgubbarna - lika arga som vanligt ;-) ![]() ![]() En sån skulle man haft - synd att Renault Sverige vägrade ta in den ![]() Mosler med riktigt skönt ljud ![]() Hem igen från Haus Pitlane ![]() |
||
Re:
Det är samma norrmän i de två bilarna ![]() Amerikansk fru ![]() Visst är R26R lockande....ser ruggit bra ut. _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Aug 2008 startade jag denna tråd https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
fortfarande känns den helrätt denna R26R. Jäkla synd att vi fick nobben med att få in den. Inte hittade jag några på mobile i Tyskland heller när jag för ett tag sedan sökte. Kul att höra att ni hade kul där nere ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||
Re:
Tell me about it... ![]() ![]() ![]() Peter, härligt med alla bilder! ![]() ![]() Hur var det trafik, var det lika lugnt som helgerna innan? ![]() |
||
Fanns 2-3 st R.26R, de låg riktigt fint på banan.
Svårt att säga om det var färre folk än normalt. Dock sa Friedhelm på Haus Pitlane att det är lugnare i år med betydligt färre hotellbokningar. Så våra spekulationer om att lågkonjukturen slagit igenom på Ringen stämmer. |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 4579 besök totalt |