Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4167 besök totalt |
Re:
Beklagar, tack för att du frågar för man vet ju inte, det kan ju ha blivit några återbud. Det är verkligen knökafullt o lite till, men kul att det är poppis med Challenge ![]() Såg förresten på nyheterna att vi har fått bekräftelse på Lennarts beställning av fint väder ![]() ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||
|
||
Nu är bilen "Race Ready", fixade det sista igår samt packade verktyg och tankade upp bilen. Så nu är det bara att stiga upp tidigt på Lördag morgon, koka kaffe, fixa lite smörgåsar och se till att dyka upp i tid till incheckningen. Vädret verkar ju bli kanon också!
Är taggad till tusen ![]() Ses imorgon! ![]() /Johan _________________ Johan Karlsson, Golf Gti mkII 16V, Skoda RS Kombi och Caddy "Servicebil" Proper Planning Prevents P*ss Poor Performance |
||
Har just anmält mig till Challenge nr2 17/5.
![]() Kan Christian åka Duracell-dräpare kan väl jag åka med tantens Shoppingbil... ![]() Nu får Emil se upp när han får konkurrens i frökenbilsklassen. ![]() ![]() |
||
Re:
Mantorp med BMWSC 16/5... Hmmm... ![]() ![]() |
||
Re:
jag är oxå anmäld, ska bara verifiera med Bisting att det är ok att hålla på med konkurrerande verksamhet. Kommer med hånglian om inget oväntat händer... Lasse, går det låna släp även i år? _________________ Tord Ringenha11 |
||
Re:
Har inte koll på om det är besiktigat... ![]() Men det borde väl gå tycker jag. ![]() |
||
Mailade ett svar på mailet jag fick angående att det var dags att betala in för nästa arr. Svarade att jag inte hade kontonummer osv o betala in på men har inte fått nå svar nån som kan hjälpa mig?
![]() _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||
_________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||
Re:
![]() Spruta på och kom och rejsa medan färgen torkar ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||
Var nått snack om heldag i garaget osv osv så är nog rätt så kört tyvärr. Får bli till nästa gång istället men då kan jag ju sen o andra sidan komma med lekbilen så då borde det bli roligare oxå
![]() _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4167 besök totalt |