| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: DTM Front -92 och Splitter för M3e30
|
2 besök senaste veckan (15349 totalt) |
|
Re:
ska kolla detta med Lars |
||
|
Tar in beställningar nu
Nu tar samlar jag in beställningar så pm:a mig igen nu när ni vet priserna. Skriv namn, adress, telefon, vilka delar du vill köpa och om du vill ha dem skickade. Så får ni ett pm med betaluppgifter.
De kommar ett tillverkas löpande och i samma ordning som beställningarna kommer in. Mer info om fronten: Bogseröglorna behöver byggas om, då fronten inte har lucka som vanliga M3 fronterna. Dessutom sitter originalöglorna för högt upp och är för korta, så det rekomenderas att de byggs om till stående öglor i stället. På bilderna på sida1 ser man hur Ulf har gjort detta. Det var ocksp den vanligaste lösningen på dtm-bilarna. Kan du bidra med någon mer bild som visar det Ulf? Jag har bara en bild på hur originalöglan tar i.
|
||
|
Hej Ulf
Tack för hjälpen med svetsning.
Jag fick en pappmall av Peter igår. Den är ca 15 cm djup på mitten. _________________ T0RBJÖRN ELLESS0N Z4 35i -10 Porsche Cayman S Clubsport -09 Såld Caterham 7 Superlight R400 -05 Såld Porsche GT 4 - 16 såld Z3 x 3 Sålda |
||
|
|
||
|
Ulf
Vill du kolla, så har jag som sagt en pappmall, bara att komma förbi. Är i garaget, fredag - lördag. Söndag är det ERCup på Sturup _________________ T0RBJÖRN ELLESS0N Z4 35i -10 Porsche Cayman S Clubsport -09 Såld Caterham 7 Superlight R400 -05 Såld Porsche GT 4 - 16 såld Z3 x 3 Sålda |
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES
S: DTM Front -92 och Splitter för M3e30
|
2 besök senaste veckan (15349 totalt) |