| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Äkta BMW 745 TURBO motor komplett *SÅLD*
|
845 besök totalt |
|
jag har tyvärr insett att jag inte kommer ha tid för fler projekt på ett tag och det är synd att motorn bara står. komplett 745 turbomotor med grenrör originalturbo (k27) original extern wastegate insug med spjällhus kabelhärva spridare servopump generator startmotor intercooler tryckrör oljekyl 252hk och 380nm original enkla modifieringar som chip och spridare kan ge upp till 450hk med original grejjerna. i något fall har man klämt ur nästan 600hk på hjulen med "oöppnad motor" ...byt kam och vippor. denna maskin är ett otroligt bra grundämne som knappt går att få tag på längre. denna motor är alltså ingen "vanlig 535" 3.5 som är kompsänkt. Jag tror inte jag behöver redogöra för dom som kan vad det är för grejjor i motorn men om det är nån som har frågor så finns jag på mail eller telefon. säljes eller bytes mot bra dragbil såld min telefon är lite strulig för tillfället men skicka sms på 0707-354114 eller maila på s2_johan@hotmail.com pm går även bra _________________ 2/4wd dyno, pm för tidsbokning för mappning eller effektmätning Johan Grönberg |
![]() |
SÄLJES
|
845 besök totalt |