| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: SÅLD!
|
645 besök totalt |
|
Var och besiktigade bilen häromdagen. Och jag var hjärtligt välkommen tillbaka inom en månad.
Så nu gör jag mig av med holken. Är som sagt en 94:as 106 XR. (Röd) Minus: 1. Positionlykta, fram höger, ur funktion. 2. Stopplykta, funktion felaktig vid samtidig användning. 3. Körriktningsvisare, bak, funktion felaktig vid samtidig användning. 4. Parkeringsbroms bromsverkan, otillräcklig. 5. Fjädring, bak, kärv - stum. 6. Däck, ett st, mönsterdjup för litet. 7. Avgassystem, läckage. 8. Lambda-värde förhöjd tomgång, felaktig 9. Golv, vänster, rostskadat. (Bara anmärkning). Blinkers problemet är med 100% säkerhet ett jordproblem. Fjädring bak. Jo det är ju en Peugeot, renovering av bakaxel. Litet läckage i avgassystemet. Troligen det som orsakar det höga lambda värdet. (1,06 max tillåtna 1,03). Plus: (med andra ord bytt det senaste året) *Avgassystem efter katten. *Skivor belägg samt renoverade ok fram. *Hjullager runt om. *Handbroms wirar. *Spindelleder *Hjulcylindrar bak. *Drar runt 0,6 l/mil stadskörning.
Bilen får köras fram till den 25 Maj. Bilder kommer senare. Pris idé: 3000 kr.
Finns i Strängnäs /Robert 076-8087477 _________________ Robert Briby ______________________________________ pugaction.se |
![]() |
SÄLJES
|
645 besök totalt |