Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1736 besök totalt |
2009-05-03 Ebisu Drift Matsuri
Var dessvärre inte där och körde utan enbart tittade på, men det blev lite fina bilder och en hel del filmat. Vi börjar med ett litet filmklipp: http://www.youtube.com/watch?v=xCgXI Kommer mer film sen när jag fått igång Premier på datorn, och lite bilder förmodligen redan till imorgon när jag lyckas skala om alla ^^ EDIT: Nämen vad trevligt, här kommer ett helt random urval av bilder i inlägget under isf ![]() |
||||
_________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
|
||||
Re:
Ja alltså jag fotade bara 2 utav 5banor... Den riktiga banan är betydligt större, dessa två banor tillhör "drift-land" och det rejsas inte på dessa utan enbart sladdas ![]() |
||||
Nu börjar det likna något, Andrew!
![]() Det var inte dåligt med gummirester längs banan... ![]() Hoppas att du får en fortsatt trevlig vistelse i Japan! /Niklas _________________ Niklas Rundqvist BMW M3 3,2 -96 |
||||
Re:
Ekonomin har tyvärr varit helt åt helvette så det har inte blivit så mycket körande eller tittande av ![]() Dessvärre var jag för upptagen med att fota och filma att jag glömde av att prata med folk, vilket jag självfallet insåg när alla var påväg hem ![]() Nåväl, det är väll smällar man får ta när man dyker upp på eftermiddagen sista dagen på festivalen, japanska trafikstockningar på motorvägen är inte att leka med om vi säger så ![]() Förhoppningsvis blir det iaf en träff till innan hemresan till Svearike ![]() |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1736 besök totalt |