Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 6170 besök totalt |
Gelleråsen 21 Maj - Alla race fantaster, nu är det race!
Se http://www.autolife.se/page/23952/ för mer info! Kort varsel så meddela omg om ni är intresserade. Någon ska komma först, någon sist...frågan är bara vem! Så alla inbitna racefantaster, lets rumble! Nu kan vi på lika vilkor få se vem som är en snabb förare runt Gelleråsen. Inte som brukligt, se vem som har snabbaste bilen. Nåväl detta är inte blodigt allvar såklart... endast väldigt kul ![]() ![]() Hälsningar Göte Sjögren Nordslingan på Autolife och i verkligheten. Ps. har ni frågor tveka inte att höra av er. Ds _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Det är ju onekligen prisvärt. Är det en engångsföreteelse eller är det något som kommer komma upp igen.
|
||||
Re:
Vi tar varsen bil. skulle vara s..tkul. Kom igen nu!!! ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Re:
Klart vi ska ha boxar oxå, kanske får kval 1an köra med videoboxen månne? drifboxarna stämmer exakt med transponder tidtagning märkte jag när jag körde 24timmar skrotbilsrejs på Mantorp i vintras. Exakt! _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
Får se lite hur intresset är. Jag menar nu kan vi ju få ett facit på vem som är snabb, då alla kör samma bil. I dagens tidshysteri, snabbast på banan etc..så låter det ju över allt, borde ju detta vara intressant ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
Klart kul och prisvärt koncept ![]() |
||||
Re:
Klart ni ska med ![]() Nåväl, ni vet inför en boxningsmatch...den såkallade staredown psykningen...här kommer min. Körde ett sprintrace med deras Chrysler Neon bilar får en massa år sedan, (vi var 10 bilar) jag vann heat 1 samt heat 2. Körde sprintrace på Sturup för en massa år sedan i egen bil, jag vann. http://www.fcss.nu/mall.asp?Node=635 Jag fick tiden 1.10.97 runt sturup i CSL, hade ingen erfarenhet alls från Sturup dock. Gelleråsen kan jag, dock har jag inte kört C30, men detta vinner jag ändå ![]() ![]() (frikörningen på sturup blev jag klockad till 1.09 tid, som sagt sätta tid under endast ett varv är inte helt lätt, körningen blir väl lite mer kantig, för mycket broms o s v. Antar att det är pulshöjningens fel ) 2) Gustav 1.11.67 Caterham. 3) Fredrik 1.14.06 968 Automobils projektbil. BMW compacten gick på slicks, så även 355 Challange bilen och någon till, de var dessutom riktiga race bilar. Nåväl tråden ligger här flera år gammal. copy paste...Fredag 21/7Falsterbo Trackday & TrophyFredagens Trackday blev en fin tillställning med en stor blandning av bilar och bankörning. På plats fanns Delta Racingteam (leder just nu Porsche Carrera Cup) och erbjöd hisnande provturer i deras Porsche 996 RSR och Porsche 996 GT3 Cup. Gaute Sjögren i sin BMW M3 CSL vann den frivilliga och avslutande sprinttävlingen med endast 4 hundradelars maginal till Gustav Lundh i sin Caterham. På tredje plats kom Fredrik Åberg från tidningen Automobil i sin blå Porsche 968 CS. Nu kan väl ingen moststå, detta rejs(se detta med en blinkning ![]() ![]() Men jag tror jag vinner med ett par tiondelars marginal före Puppan och Supramannen ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Låter klockrent
![]() En tråkig fråga bara, vad händer om man kraschar? Såg ingenting om försäkring, är det dega allt själv som gäller? ![]() |
||||
Re:
Min tanke oxå efter Götes psykning ![]() Såg på hemsidan att det var 15.000 kr i sjävrisk. 30.000 vi vårdslös körning ![]() |
||||
Re:
Kristihimmelsfärdsdag är det väl enligt min kalender... synd att jag redan är bokad då det verkar vara ett klockrent koncept! _________________ Tord Ringenha11 |
||||
Re:
Ja, vad bra att du fyllde i med försäkringsbiten ![]() Jag är helt övertygad att alla(om nu någon anmäler sig) som ev kör kommer köra med insidan. Alla här har ju dessutom en god del banerfarenhet, lite skojiga psykningar på nätet utan ont uppsått får man klara ![]() ![]() ![]() Kom igen nu killar, vi kommer ha jättekul! Trots att det var många år sedan jag körde deras Chrysler Neon bilar minns jag det väl. Det var väldigt kul, sprintrace är jätteskoj. ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
Hade ja missat, men helg dagar är inte alltid lediga dagar inom chafförs yrket ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||
_________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||||
Fyyyfan vad skoj!! Arrangerar en stor årligen kommande fisketävling detta datum, annars hade jag vart där.
Höll på att missa detta då jag inte är inne så ofta, du får gärna tipsa om sköna träffar via sms el mail så man hänger med. Det här är ju klockrent. om du planerar ngt liknande i år så hör av dig i god tid för planering så jag får med några nerifrån och bla dina landsmän ![]() Ha skoj! Mvh 1.13.0 Gelleråsen 1a maj.. _________________ Sandra Ho |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 6170 besök totalt |