| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Vart köper man Flex rör
|
1651 besök totalt |
|
Vart köper man Flex rör
Jag håller på att bygga en bmw e30 turbo, med m42 motor (318is) och en stor pt67 turbo. För stunden så håller jag på med turbo installerationen. Jag har en extern wg som jag har tängt återleda tillbaka till dp. Wg sitter med v-bandsklämmor dev. stumt. Så det jag är på jakt effter är ett 60mm (RF) Flexrör som ska vara riktigt kort. Vet att det har funnits på www.petergproduktion.se men efter hans bortgång (R.I.P) så finns väll inte det kvar. Var får jag tag på ett 60mm (RF) flexrör som är kanske 45mm långt?. _________________ /Fredrik Strengbohm 0703252017 Bmw M3 -02 Bmw E30 Turbo -89 |
||
|
Vårt lokala hydroscand har sånna rör vet jag. Kan vara en lokal företeelse då jag vet de säljer mycket för just avgassystem till lokala trucktillverkaren.
Letade igenom deras sortiment på nätet men hittade ingenting, men ring ditt närmsta kontor och hör, de är sällan omöjliga på priset heller om man är lite snäll. _________________ Peter Sternersson |
||
|
Re:
Vi (på mitt jobb) är återförsäljare av hydroscand så det ska jag gensat kolla upp. tackar för hjälpen _________________ /Fredrik Strengbohm 0703252017 Bmw M3 -02 Bmw E30 Turbo -89 |
||
|
Har för mig att 63mm är en standard dimention som säljs på hydroscand. Annars har Demon tweeks special storlekar, köpte själv slang med 69mm ID där till min bromskylning.
|
||
|
Här köpte jag 65 mm:ers slang.
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||
|
har beställt en stump på hydroscand, ska prova med den. Men det är ändå inte riktigt vad jag hade tänkt mig.
mer likt detta..
eller rättare sagt som denna. 60mm RF den på bilden är ca45mm lång Eller om någon har en sån liggandes, så köper jag den görna! _________________ /Fredrik Strengbohm 0703252017 Bmw M3 -02 Bmw E30 Turbo -89 |
||
![]() |
Skruva banåkabil
Vart köper man Flex rör
|
1651 besök totalt |