Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skruva banåkabil
Fjäderbensstag till E36 323 Ti som inte passar?
752 besök totalt
Micke A
Täby
Här sen Apr 2009

Trådstartare

Behöver hjälp med att hitta ett fjäderbensstag som passar till min BMW E36 323 Ti -99. Jag har beställt 2 olika stag från Waarvest och från Stylingbutiken. Ingen av dom passar fast dom säger att det skall göra det. Problemet är att staget tar emot en givare som siter ovanpå spjället till luftintaget tror jag det är

Bifogar en bild som kanske kan förklara vad jag menar.

Någon som har ett förslag eller vet varför den inte passar, eller vad jag ska göra?

Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Det här är mer en fråga för märkesforum eller din egna biltråd. Klippt från reglerna:

"Märkesspecifika frågor tas antingen i din banåkabilstråd eller på ett forum som behandlar valt märke."

(iof är fjäderbenstag väldigt banåkarelaterat. Men en grej som sitter i vägen på just en BMW E36 323 Ti -99 är ju ganska märkesspecifikt )

Täby
Här sen Apr 2009

Trådstartare
Re:

Sorry Som sagt så är jag inte så van med forum. Lovar att försöka bättra mig. Tar frågan till ett annat forum.

//Micke A

Magnus Thomé skrev:
Det här är mer en fråga för märkesforum eller din egna biltråd. Klippt från reglerna:

"Märkesspecifika frågor tas antingen i din banåkabilstråd eller på ett forum som behandlar valt märke."

(iof är fjäderbenstag väldigt banåkarelaterat. Men en grej som sitter i vägen på just en BMW E36 323 Ti -99 är ju ganska märkesspecifikt )

Citera
Skruva banåkabil
752 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande