| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Fjäderbensstag till E36 323 Ti som inte passar?
|
752 besök totalt |
|
Behöver hjälp med att hitta ett fjäderbensstag som passar till min BMW E36 323 Ti -99. Jag har beställt 2 olika stag från Waarvest och från Stylingbutiken. Ingen av dom passar fast dom säger att det skall göra det. Problemet är att staget tar emot en givare som siter ovanpå spjället till luftintaget tror jag det är
Bifogar en bild som kanske kan förklara vad jag menar. Någon som har ett förslag eller vet varför den inte passar, eller vad jag ska göra?
_________________ Michael Antonsson BMW E36 323 Ti -99 (banräser) SÅLD! Audi A4 Avant 2.0 TSQ -07 (bruksbil) |
||
|
Det här är mer en fråga för märkesforum eller din egna biltråd. Klippt från reglerna:
"Märkesspecifika frågor tas antingen i din banåkabilstråd eller på ett forum som behandlar valt märke." (iof är fjäderbenstag väldigt banåkarelaterat. Men en grej som sitter i vägen på just en BMW E36 323 Ti -99 är ju ganska märkesspecifikt )
_________________ Magnus Thomé
|
||
|
Re:
Sorry Som sagt så är jag inte så van med forum. Lovar att försöka bättra mig. Tar frågan till ett annat forum.
//Micke A
_________________ Michael Antonsson BMW E36 323 Ti -99 (banräser) SÅLD! Audi A4 Avant 2.0 TSQ -07 (bruksbil) |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
752 besök totalt |