Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 1 besök senaste veckan (13855 totalt) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vinterträff i Östgöta-trakten?
Tja! Tar på mig att starta tråden, hoppas på stöttning från AL och alla andra östgöta-boende rejsa.nu-folk! ![]() Tanken i "Vintersäsong på rejsa?"-tråden verkade vara en pre-isköra-träff samt en isköra-träff... Vad tror ni om det? EDIT: Skapade en poll för att hjälpa Micke ur förvirringen... ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
Är man övertydlig om man skriver: JA!
![]() Kristian har ju redan sagt ja till att hans lya kan rivas av oss, Wille dyker väl upp, Micke E räknar jag med... Samt en hel del andra! Kan bli farligt kul. ![]() |
Andreas, var inte Kristian tveksam pga elak sambo?
![]() ![]() (Så kanske jag kan komma förbi så slipper jag ha dåligt samvete för den där fikan som aldrig blev av i höstas... ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
Kristian får väl övertala... *säger lycka till* ![]() Dåligt samvete har vi alla ibland. Bara att du står för fikat så är det glömt. ![]() om du undrar så vet Kristian vad för fika jag gillar. ![]() |
ojoj, här ställs det krav ![]() ![]() Jo en liten vinterrejsa-träff vore inte så tråkigt...förutsatt att jag inte har ngn tenta då eller om jag är hem-hemma och äter upp julgrisen ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
Andreas// Hjälper du mig så går det säkert lättare ![]() Fast enklast kanske är om vi skippar våra interna skämt och faktiskt planerar lite... _________________ /Kristian Elisson |
Verkar ju finnas några människor i närheten
![]() ![]() Östgöta-trakten = runt Linköping - Motala - Mjölby - Norrköping, kanske? Skämt åsido: Vi kan väl ta en fika & ljuga lite bilar och kolla läget? Men hinns det med innan jul? Många verkar vara studenter o de kanske åker hem-hem för att leva av föräldrarna? ![]() Första beslut: Före eller efter Kalle Anka?? (a.k.a. julafton!) _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
Luktar inte "Pre Anka" iaf...
![]() Sista tentan 19:e, men sedan är jag mer eller mindre kva förutom i mellandagarna... Sen var det visst ngn omtenta den 8:e... ![]() |
Finns i trakterna , is bana låter kul , men litar inte på isarna i söder
![]() ![]() _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
Det är väl ändå intresset som för oss tillsammans, inte åldern? _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
Dumheter! Som sagt, det är intresset som är avgörande och vem skulle annars kunna berätta och lära oss om Ringen och hur "rktiga" tider var? ![]() Kanonkul om du dyker upp. ![]() |
Ålder , tja är till åren kommen me , men har aldrig vart ett problem , mer problem med hur jag ser ut
![]() Så ni som känner till trakten , kom med förslag ![]() Gocart i kolmården ? finns visst en bana där ![]() _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 1 besök senaste veckan (13855 totalt) |