Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4253 besök totalt |
Re:
![]() |
||||||
Ja, M3Jonas var just förbi en sväng, han var ute o mappade sugmotorn på etanol, så han vill nog vara med i fajtas, med bromsar nästan lika stora som orginalhjulen borde han iaf inte träffa stoppkonen
![]() _________________ Rikard Gjersvold 070 511 30 73 Styrelseladamot Lazzat MK BMW 325i -92 |
||||||
Re:
Hade tänkt byta stötdämpare bak och mickla dit mina hemsnickrade "coilovers" fram på ShoppingClion men det är risk för att jag inte hinner få ihop bilen på lördag på grund av tidsbrist (= kass planering). Måste först plocka isär och mäta och svarva lite pryttlar... Hade tänkt göra det i dag men prioriterade styrväxelmek på CSN-räsern... ![]() ![]() ![]() Hinner jag inte få ihop Clion så kommer jag ut till Lunda i alla fall och plåtar lite och är allmänt dryg. ![]() ![]() |
||||||
Re:
Jag ser det inte som något problem. Bara att vara där i god tid. // Andersson Lazzat MK _________________ __________________ // Daniel Andersson \|| Lazzat MK || |
||||||
Hej, har oxå anmält mig men inte fått ngt svar.. vilket nog beror på att jag anmälde mig för några minuter sedan..
![]() ![]() Några frågor: - Betalar man på plats? - Vägbeskrivning då jag aldrig varit på Lunda tidigare? - Något annat jag borde fråga?? M v h // Johan |
||||||
Re:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php ![]() |
||||||
Re:
Stort tack!! ![]() // Johan |
||||||
Alla som har mailat har nu fått svar. Vissa mail hamnar bland skräpposten och där går jag inte in och kollar så ofta som jag borde.
Man betalar på plats och gärna så jämna pengar som möjligt. Går även bra att teckna medlemsskap på plats. 7 st M3:or anmälda nu, varav en ska köra i båda klasserna. Ska bli kul att se! Tror nog dessutom att det är rekord för framhjulsdrivna bilar. 7 st anmälda. I vanliga fall brukar det inte vara mer än 2-3 st. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska låna sambons bil och ![]() Syns imorrn allihop! ![]() _________________ Sandra Hall ![]() Mitsubishi Lancer EVOlution I GSR BMW 525 TIC |
||||||
Re:
Vet ju inte om det blir nå'n imorrn. Men det det brukar finnas en ambulerande hamburgergrillare på plats vid lunchdax... En termos kaffe och lite mackor är väl aldrig fel... ![]() |
||||||
Re:
Fast hinner du fika? Du ska ju skruva hjul hela dan... ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
Är han smart så kör han med gatdäck hela dagen i båda klasserna och fikar i lugn och ro med oss övriga! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Hamburgare är beställt som vanligt, men dålig info av oss att inte skriva det.
Själv lämnar jag BMWn hemma, en familjemedlem ska med, och jag tror inte hon gillar att lysna på min bakaxel i 13 mil. _________________ Rikard Gjersvold 070 511 30 73 Styrelseladamot Lazzat MK BMW 325i -92 |
||||||
Re:
Ett tips är hörselkåpor med inbyggd radio! ![]() Det har jag när jag kör Porschen, för att inte själv bli helt lomhörd! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4253 besök totalt |