| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Akut.... Torrsumpsrem...Problemet löst....
|
545 besök totalt |
|
270 L 075 Det är tumdelning men denna betäckningen på remmen..... All hjälp är välkommen..... Behövs i natt eller imorgon tidigt kan hämtas Med ilfart lite varstans...... Hör av er på telefon direkt om ni kan hjälpa till....... 070-6344007 Kan ringa när som helst..... Mvh:Mikael Borggren _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||
|
Biltema borde väl ha nåt som passar?
Går inte söka på nätet, men går man in i butiken och kollar längst bak i katalogen vid fläktremshyllan så ska det finnas en tabell med remmar sorterade på längd. _________________ Erik Lindgren Honda Integra Type R K24 -98 Accord -04 |
||
|
Re:
Fast det är väl en kuggrem. Jag har 240L100 på min och har en extra rem men den är väl kortare och bredare. Har köpt mina på Lundgrens http://www.lundgrensmaskin.se/pdf/TR _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
|
Biltema.......
nja.... Som niklas säger kuggrem.... Men det har löst sig har hittat ett offer att låna en i rätt dimension ifrån..... Fel dimension hade vi redan ett par stycken..... TAck ändån ............... mvh _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||
![]() |
SÄLJES
|
545 besök totalt |