Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 11569 besök totalt |
Förutom Termitkåken har jag bara bott på ett enda ställe alla gånger, Hause Pitlane i Nurburg. Det är helt suveränt; riktigt bra läge och väldigt fräscht, dessutom är Friedhelm otroligt schysst och hjälpsam. Kostar 45 eur / person och natt http://www.haus-pitlane.de/
|
||||||
Re:
Alla är på Pisten under SH (även Qvarnis ;-) Dom försökte få tag i en taxi ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Pisten är ju perfekt att åka till även efter vanlig turistkörning. Där värmer man ju upp med lite öl och en rykande platta, samt diskussioner om tider mm. Lustigt nog verkar alla bli snabbare ju fler öl som går ner... ![]() Sen när klockan blir lite mer och de trötta ska gå hem å sova, det är då det börjar bli dags för Brauhaus nere i byn ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
Det hoppet skulle jag vilja se! ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
Vet inte om det blir så mycket sovande där... ![]() ![]() |
||||||
Re:
Fast det krönet heter Quiddelbacher Höhe.. Men jag vill se bilder iallafall! ![]() _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||||
Re:
Det var det jag menade, det hoppet hade blivit ett par kilometer... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
Så var det ju! Svåra namn det där. Elr kan det hänga ihop med det där med 9ionde klass:) _________________ Joachim Qvarnström |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 11569 besök totalt |