Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
AC Cobra 427 S/C, SÅLD
<<   1, 2, 3
29098 besök totalt
mull
Stockholm
Här sen Mar 2005

Var köpte du fälgarna?

Speedster
Göteborg
Här sen Maj 2005

Trådstartare
Re:

mull skrev:
Var köpte du fälgarna?

Fälgarna köptes på http://www.gummihuset.se/

Jag har faktiskt inhandlat lite nya delar och klurar en del på lite lösningar, bla så kommer det bli eletrisk handbroms bak vilket gör att jag slipper en del jobbig vajerdragning och det blir bättre med utrymme runt länkaget till bakvagnen oken kommer från samma familj som bakvagnen.
Blir nog också lite snyggare inredningsmässigt med tanke på att handbromsen ofta hamnar lite fult på Cobrorna i och med att kardantunneln är ganska hög.

Speedster
Göteborg
Här sen Maj 2005

Trådstartare
Nu har jag kommit till en vändpunkt och får inse att jag inte har tid med alla projekt Det blir Porschen som får mesta tiden nu och jag har svårt att hinna med ngt annat så jag tänkte göra ett försök att sälja så man kan få se den ute på vägarna

Så detta blir nog dom sista bilderna som jag lägger upp här... Statusen nu är väl att framvagn är klar, bakvagn nästan klar, styrning på plats, motorn/växellåda sitter i och alla fästen, tanken på plats m.m.

Jag har även inhandlat bromsar runt om från S80 T6 -08 (rullat ett fåtal mil). Rejäla ok fram och ok med inbyggd elektrisk handbroms bak. Har även en extra bagagelucka som tanken var att man kunde montera en lite rolig vinge så man inte behöver borra i originalluckan

Lägger upp lite bilder med, det kommer snart en säljes annons.

Våra race- och banåkarbilar
AC Cobra 427 S/C, SÅLD
<<   1, 2, 3
29098 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande