| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
borta
|
10295 besök totalt |
|
|
||
|
Du bör skriva ut lite mer fakta om dom, än bara bra kvalite..
Alltså vad är delarna tillverkade i, förzinkat? förnicklad? smidet? hårdförkromat? rostfritt? syrafast? på varje detalj som skaft/bussning/kula, och är gängan rullad eller skuren? Lagerglapp radiellt o axiellt? smörjfri? osv. Osv.. Ju mer info desto bättre. _________________ Martin Ehrsson RS8
Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
|
då fyller vi på med info
Kroppen är förzinkad. Yttre delen: Sintrat stål, själv-smörjande impregnerat med olja Kulan: Lagerstål som är härdat,slipat och polerat Radiellt glapp: 10-18mm uniball: 45-90 "my" mm (hur gör man detta tecken på datorn? ) 18-30mm uniball: 50-100 "my" mm axiellt glapp: Det axiella glappet är 3-5gånger mer än det radiella glappet _________________ A l e x l i n d a h l |
||
|
Turbotom: min leverantör tillverkar endast svetsändar vid försäljning av ledlager. så lösa svetsändar går ej att köpa. detta informerade han mig fel om sist gång, ursäktar och ändrar annonsen.
_________________ A l e x l i n d a h l |
||
|
Re:
Finns det smidda M18x1,5 högergängade och vänstergängade (utvändig) med 18mm hål i kulan, nollglapp och hårdförkromad kula? _________________ Stefan Löfström BMW 320is -90 BMWSC #719 |
||
|
Hej. ursäktar det sena svaret.
vi har endast dessa uniballs med förzinkad kropp samt med härdad lagerstål i kulan glapp på en m18 är ca 50 "my" mm Mvh Alexander Lindahl / K Lindahl's Service _________________ A l e x l i n d a h l |
||
|
Uppar denna med bild på några a-armar som jag tillverkat med våra uniballs och svetsändar. ( m12uniballs samt 22x3 sömlöst kalldarget rör, tigsvetsat.)
// Alexander Lindahl / K Lindahl's Service _________________ A l e x l i n d a h l |
||
|
upp mot toppen, fortfarande massa tid öveer.
nu närmar det sig väl även dags att ställa av/updatera bilarna.. Kan tillverka detta: Droplinks Länkarmar Knivkrängare(köper knivar, konstruerar röret imellan och svetsar ihop samt monterar) Bur-byggnationer ( Ej Fia-certade, Tigsvetsade) Avgassystem i Syrafast 316L alt. Svartstål. fjäderbensstag Div. stag osv. Har ni några funderingar är det bara att ringa mig (07.00-22.00) alt. maila. /K Lindahl's Service Alexander Lindahl 076-8319103 K.lindahlsservice@live.se _________________ A l e x l i n d a h l |
||
|
Halloj!
Upp mot toppen nu igen, börjar bli dags för uppdateringarna snart antar jag.. /K Lindahl's Service Alexander Lindahl 076-8319103 K.lindahlsservice@live.se _________________ A l e x l i n d a h l |
||
|
Re:
Hänger på denna frågan lite! Det du visar på bilder och pratar om är ju länkhuvud, har du ledlager också? Tips är att börja titta på att göra hus till camber plattor inkl. ledlager. Tomas _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||
|
Hej,
Har ni länkhuvud med utvändig m18 1,5gänga för omgående leverans/avhämtning? /Pär _________________ Pär Hellqvist EDE Racing https://www.youtube.com/user/ederacing par@ederacing.se http://www.ederacing.se |
||
![]() |
SÄLJES
borta
|
10295 besök totalt |