| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: All SÅLT bara e36 coupe motorhuv kvar
|
1054 besök totalt |
|
En omgång Kumho Ecsta 18". OBS! Helt nya däck , aldrig monterade , säljes pga andra planer i däckstorlek.Två stycken 265/35x18" samt två stycken 225/40x18". ord. "Bästa pris" på nätet 7200:- , MITT PRIS 5600:- SÅLDA En omgång Kumho Ecsta 225/40x18" på fina Integral A2 i 8x18". Et 40mm. Passar perfekt på BMW e36 och e46 . Runda och fina inga kantstötningar bara några små märken efter normalt användande. Däcken har gått förra sommaren. Ca 6mm mönsterdjup. Balanserade och klara att montera MITT PRIS 5600:- SÅLDA Motorhuv e36 coupé , svart lack , transportskadad i hörnen mot a-stolparna , går att rikta men behöver då omlackering. Annars jättefin huv utan andra skador, absolut ingen rost. Var tänkt att användas på min förra M3 men den är numer såld. MITT PRIS 400:- En omgång BMW original aluminiumfälgar BMW e36 , 15" . Ganska bra vinterdäck ligger på och medföljer. MITT PRIS 1200:- SÅLDA men finns ytterligare en omgång med ännu bättre vinterdäck. 1600:- Allt kan skickas med ex. Bussgods . Tel. 070-3161684 , 063-104894 PS Ring ej sena kvällar efter 22 Bilder hittar du här http://www.garaget.org/mypage/galler |
||
|
hm synd att du bodde så långt bort.
hade varit intressant med A2 fälgarna annars. vill alltid se sakerna innan jag betalar tyvärr. |
||
|
Re:
Ja det är sant , så vill jag helst också men det är ju som sagt lite långt. Men fälgarna är kollade på Ringservice här i Östersund där dom även är balanserade. Så med andra ord kan jag gå i god för hjulen. |
||
|
|
||
|
Re:
Bussgods har en enhetstaxa på strax under 500:- för alla fyra hjulen. |
||
|
Eftersom jag inte kan prova dom och inte alls vet om dom passar bra på min 328 E46 så ger jag dig ett bud på 4000kr ink frakt så har du nått att säga om du får flera prutande spekulanter
(under förutsättningen att det är 6mm mönsterdjup på alla o inga kantskrap eller stora skador förstås) mvh Johan |
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES
|
1054 besök totalt |