| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Transport Malmö-Sthlm
|
1378 besök totalt |
|
5Pappskärran behöver en ny kabelhärva/box och det har hittats i Malmö. Nån som åker därifrån inom dom närmsta dagarna och passerar Sthlm kanske? _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
Re:
Ska ha det i åtanke ifall det inte löser sig tidigare _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
Ingen som kan ta den från Skåneland till Kinnekulle nu på Fredag /Lördag.
Jag skall gästspela och köra ERCupen där, kan därefter leverera pryttlarna directly to Mr. Bisting ! |
||
|
Sakerna ska förhoppningsvis sitta på en bil som ska köra 5papp på Barkaby den 29-31/5, så innan dess vore det bästa.
Fast vi vet inte ifall det är detta som är problemet, men det lutar åt det hållet. Mats: om inget annat löser sig, är det ok att du tar med dig det upp då? När kommer du fram den 29 och var kommer du att landa? _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
Re:
Inga problem att ta med det... Jag kör till Danderyd och landar sent - gissningsvis tidigast runt 23-tiden. _________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||
|
Re:
Du får gärna hojta till när du vet _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
Jag åker upp till danderyd måndag natt (25 maj). Är i Danderyd fram t om fredagen.
_________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||
![]() |
SÄLJES
|
1378 besök totalt |