| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW e30 320/325
|
671 besök totalt |
|
Vet ej hur långt motorn gått, karossen har rullat runt 36k men förra ägaren rostlagade hela bilen och lackade den. Bromsbelägg är bytta nyligt. Koni sänkningssats samt dämpare runt om. simons sportsystem. Öppet luftfilter. Sportstolar Sony Mp3 stereo med 6*9or. Vinterdäck och sommardäck på alufälg, sommardäcken är 225 40 r16, vinterdäcken är gislaved nordfrost 3 i fint skick. Dock finns det en del skavanker. Läcker lite olja från en liten spricka i tråget, ett annat tråg samt ny packning medföljer. Glappar litegrann ibland från vad jag skulle tro är hardyknuten. Lacksläpp på taket tyvärr och lite småskavanker i lacken, bilder mailas gärna vid intresse. Spricka ifronten. Läget är lite speciellt eftersom jag fick punka på ett av sommardäcken och bilen står med ett vinterdäck. Nya bakdäck beställs på måndag. Hade då tänkt mig 14 000, men som bilen står nu kan jag tänka mig att gå ner till 12 000. Hjulet med punka fås självklart med. Priset är förhandlingsbart. _________________ Simon Larsson |
![]() |
SÄLJES
|
671 besök totalt |