Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skruva banåkabil
K-sport coilovers til E30
1020 besök totalt
Sven L
Norge
Här sen Maj 2005

Trådstartare

Jeg har en 325i 86 modell som jeg idag har påmontert Bilstein Sprint og H&R fjærer (standard senkefjærer) og Suspension Techniques 22/19 mm krengningshammare, men har tenkt å bytte ut fjærer/stotdempere. Bilen brukes 95% til banekjoring. Jeg opplever bilen som noe ustabil samt at den krenger litt for mye og jeg må jobbe endel med den i svingene på banen.

Har lest endel her på forumet om K-sport coilovers og har inntrykk av at det er endel som har bestilt eller akkurat har fått det påmontert. Noen som har erfaring med dette settet over tid? Jeg ser det finnes to aktuelle typer; racing pro street og track racing. Hvordan er disse sammenlignet med f.eks. med KW V2?

huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Hej Sven.

Har du lust att lägga till ett fullständigt namn i signaturen.

Mvh Forum-

Anders Bisting
Citera
Sven L
Norge
Här sen Maj 2005

Trådstartare
Jepp

Norge
Här sen Aug 2008

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=53379

Les her, vi syns det funkar otroligt bra i.f.t prisen, bare å fråga hvis det er noe mer du lurer på !!

Norge
Här sen Maj 2005

Trådstartare
Er det K-sport racing pro street dere har: http://www.raidopower.se/Shop/Page/Art/pgArtItem.php?iId=894 ? Etter hva jeg kan se på bildene dere har lagt ut så ser det ut som om hele fjærbenet og spindel er inkludert. På noen bilder jeg har sett må man bruke det eksisterende fjærbeinet. Har det å gjore med hvilken versjon man velger?

Norge
Här sen Aug 2008

Det har helt sikkert noe med hvilken modell en velger å gjore ja, vårt kit er et ferdig fjærbein, usikker på hva navnet var. Det finns et billigere "ombygningskit" der du bruker dine gamle fjærbein og trer på en gjenget hylse osv.. Funker sikkert fint d og, men vi fikk en bra pris på dette, og hadde egentlig ikke tid til å bygge noe mer for påsken, så..

1020 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande