| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Montera isär Sparco EVO stolar, hur?
|
853 besök totalt |
|
Är det nån som har koll på hur man monterar isär en Sparco Evo stol? Problemet ligger i hur man ska få isär ringarna som bältena går igenom utan att förstöra dom. Montera av klädseln är inga problem. _________________ Johan Persson ja_pe(at)hotmail.com |
||
|
Re:
Precis så jag tycker det ser ut. Men har bänt som en dåre i mina och inget händer. Kanske är limmade
_________________ Johan Persson ja_pe(at)hotmail.com |
||
|
Kolla så det inte är fyra små ringar på ena sidan av dom, det är då pluggar och under dom sitter det skruvar. Så har det då varit på dom stolar jag har haft av tyget på.
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
|
De ÄR limmade lite lätt...kan man väl säga.
Plockade isär dessa på min egen för ca 2 år sedan för att tvätta/fräsha till tyget. Blev riktigt bra kan jag tillägga. Försiktigt men bestämmt är lösningen.
Mina "sprack" lite men dock knappt synligt. Fick limma ihop de igen vid montering. Allt går, förutom små, små barn och tennsoldater...
_________________ Mårten Svensson Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition" Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon... |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
853 besök totalt |