Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1481 besök totalt |
Ska den vara svensk? Demon Tweeks har ju en del.. dämon tvicks
(Hur man hittar) Motorsport->Car Preparation->Seats _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
Re: stolar
Jan o Lisa i Klågerup mellan Lund och Sturup har hela sortimentet av Sparcostolar hemma till riktigt vettiga priser (nog billigast i landet). Åk dit(ring innan) så kan du provsitta den som passar dig bäst, jag hade ALDRIG köpt en stol utan att prova innan. Jan o Lisa kan även ta hem OMP stolar om du vill. När du ändå är där passa på att köpa allt annat du behöver till ditt racebygge, de kan även svara på frågor angående reglemente etc. , och deras priser är verkligen bra. www.janolisamotorsport.com _________________ Christian Merheim ![]() - There are places were only a racecar can take you - |
||||
Dalhems har slagit igen butiken, verkar enbart sälja över telefon/internet numer. _________________ /Markus Lefors Mx5 NB -99 Standard Cup |
||||
om jag inte minns fel så bor Red944 i lund. Då tar det 10 minuter att köra till Jan o Lisa (5 med turbo=). Liten närmare än falkenberg, dessutom så har JOL bättre priser.
_________________ Christian Merheim ![]() - There are places were only a racecar can take you - |
||||
Kolla på en OMP Extra hos Demon Tweeks. Kosta 2000:- med frakt och allt till Sverige. ![]() Visserligen utan moms. Vad ligger dne Engelska momsen på ??? Dalhems tar 3700:- utan frakt för den stolen ![]() _________________ // Jani Hast |
||||
Har för mig att det är 17,5%. Fick idag ett paket från DT, sakerna beställdes förra torsdagen, så man behöver inte vänta alltför länge. ![]() _________________ /Markus Lefors Mx5 NB -99 Standard Cup |
||||
Jag frågade en engelsk kollaga och det stämmer. 17.5% moms alltså. _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
japp det är sant men man kan ju som sagt boka tid för visning att butiken inte är öppen för almenheten längre. Beror på folk med väldigt långa fingrar vad jag har hör var det en kille som hadde stulit en bärbar dator där. Och det var det som fick bägaren att rinna över tyckte dalhems. tråkigt men sant. Om man köper lite mer grejer på dalhems brukar dom inte va sena på att lämna rabbat ![]() _________________ ERCUP segrare 2008 Porsche sports cup 8C segrare 2010 Nordictimeattack SM segrare 2014 |
||||
Klart RED ska till Janne o Lisa
![]() Gött att komma ner i deras källare och käka lite pepparkakor(jultid) och provsitta räserstolar ![]() Sen kan man pruta, iaf med Janne ![]() Ha det bra! ![]() Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1481 besök totalt |