| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Porsche 996 / 997 Caster bussningar, Justerbara!!
|
1515 besök totalt |
|
Har ett set casterbussningar över från när jag tillverkade mina egna. Dessa är frästa ur 7075 T6 aluminium (flygplans aluminium) och sedan svart eleoxerade för att dom skall väder och vind bra! Exakta kopior på porsche motorsports caster bussningar. Dessa bussningarna är helt justerbara. Passar i alla Porsche 996 & 997, bärarmar, både fram och bak. Är ett måste för den som kör bana då oirginal bussningarna flexar väldigt mycket vid gaspådrag och vid inbromsning. Detta set består av 4 stycken halvor = till 2 bärarmar. Pris på porsche = dyra. Jag vill ha 2000:- för detta set. Kan skickas med postförskott. Finns i Kristianstad / Skåne Audi_dp@hotmail.com 0733-681616 MVH oscar Larsson
_________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
|
_________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
|
Uppdaterar annonsen med en bild på hur det ser ut när det är installerat.
Finns nya bussningar till salu nu...
MVH oscar _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
![]() |
SÄLJES
|
1515 besök totalt |