| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 325i -89
|
1481 besök totalt |
|
S: bmw 325i -89
Tänkte ju flytta bak motorn i bilen men nu har det dykt upp en E46a som jag vill ha så därför är min trogne E30 tillsalu. Svensksåld men är en retur bil därav regnr 20500mil har bilen gått bussning till bärarm fram är i hårt matrial 4dörrars kaross delfingrå metallic Bilen är ner plockad i delar motor komplett bara att montera i igen toppen iordninggjord med en 272graders kam vxl låda komplett Bromsad diff men är i delar (den slirade) alu bussning till upphängning det är ljus sport skinn inredning med svart innertak Supersprint extraktor grenrör 2x2tums avgassystem med racekatt 1st simons dämpare per rör M-tech2 kitt sitter på Rostlagad av mig för 4års sedan därav väldigt lite rost! Cup speglar ifrån realcar orginal följer med H-R coilover kitt sitter på 302mm bromskitt ifrån PPF med nya belägg Alu stag fram+ bak batteriet sitter i skuffen reservhjulsbalja borttagen 17x7 ASA fälgar med slitna R däck bara 3st för syrran skulle vara Rallykalle 4e fälgen är en bbs15tum momo racing ratt glasfiberhuv orginal förljer med lexus bakljus med mörk bakgrund.
bara grenrör,bromsar och stötdämpare kostar 27000kr nytt och detta har bara rullat 1500mil kom och hämta bilen den rullar påhjulen men den måste upp på släp. 37000:- vill jag ha ring eller maila för mer info niceengineering@hotmail.com 0709-630417 _________________ Niklas johansson The Hardest cars to chase are GERMEN CARS- L.A.P.D |
|
ner plockad
hjulupphägning är komplett utan styrväxel och utan bakklump inga stolar fram inredning ligger löst i bilen kupé fläkten är kastad. lite små saker som fattas men inget katastrof. _________________ Niklas johansson The Hardest cars to chase are GERMEN CARS- L.A.P.D |
![]() |
SÄLJES
S: BMW 325i -89
|
1481 besök totalt |