| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 16" Hartge-fälgar med Continental Sport Contact däck.
|
570 besök totalt |
|
S: 16" Hartge-fälgar med Continental Sport Contact däc
Har fyra stycken 16" Hartge fälgar till salu. Skicket är enligt följande: Fälg 1: Mindre repor, rund och i övrigt bra. Fälg 2: Lackad guldig med Biltemas fälgfärg. Annars rund och fin med mindre repor. Fälg 3: Mindre repor, rund och i övrigt bra. Fälg 4. Har varit inne i en trottoarkant. Vi har riktat fälgen med hjälp utav värme och det blev helt okej. Tyvärr blev det en minimal spricka invändigt på fälgen som bör svetsas för att det ska bli bra. Det yttre går att fixa så det ser bra ut. Skicket på alla fälgarna är likvärdigt bilden nedan. Undantaget är att en fälg är guldig som sagt och att en annan har spruckit (se bilderna längre ner).
Bilderna nedan här är på den skadade fälgen.
På alla fälgar utom den skadade sitter det halvslitna däck på. Men utöver detta har jag fyra stycken Continental Sport Contact i 16". Tror de är 205/45/16. Ska kolla upp detta. På två utav däcken är det ca 6mm kvar och på två andra ca 4mm. Den skadade fälgen går att fixa till själv men annars fick jag en prisuppgift på ca 1100kr utav en fälgrenoverare så ni vet ungefär vad det kan tänkas kosta. Jag hade tänkt 3000kr för allt + ev. frakt. Högstbjudande. Det är 750kr för en fälg och ett bra däck samt ett "lekdäck". 0735367057 - PM. Mvh _________________ Mathias Pelkonen |
![]() |
SÄLJES
S: 16" Hartge-fälgar med Continental Sport Contact däck.
|
570 besök totalt |