Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1518 besök totalt |
Speedsource kom in på 1'a, 5'e och 10'onde plats på hemmabanan i Grand Am serien GT250.
Bil #70 tog pole och ledde i stort sett från start till mål. Grattis Speedsource! http://www.speedsourceinc.com/index.cfm?template=news&form_news_article=1&news_id=3834 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n ![]() |
||
oj, det är inte bra att vinna för ofta. Då riskerar de att bilen blir nedtyngd med vikter:(
_________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||
Sitter och kollar på rejset nu.
Bil nr 70 har 09 fronten. Enligt kommentatorerna så blev trycket på framvagnen mycket bättre nu. Den gamla producerade visst lift! Nåt för er råttaåkare att tänka på! // Magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||
Man får väl ansluta sig till "Lift off"- gänget då. ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
För att den inte ska lyfta har jag lastat ner den med hela 2 kilo i dag. Har ljudisolerat hela huven, så nu känner jag mig säker på Lördag. Ingen "lift off" alltså.
_________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
Jag väntar ivrigt på Mazdaspeed kittet till 09 det mina herrar är ren porr
![]() http://www.youtube.com/watch?v=kpA9VwyjVuU _________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n ![]() |
||
F.n. Ska du bygga om till vänsterstyrt?? Är det det som är Mazdaspeedkittet?? Hur mycket speed ger det?? Får väl ändra till vänsterstyrt i Raserikaren om det ger mer speed!!! Mer jobb!! PPPuuuhhhh!!!
![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1518 besök totalt |