| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till banträff NÄR? (Anderstorp)
|
2027 besök totalt |
|
Nu har det ju faktikst gått rätt många sekunder sedan Kinnekulle, man börjar ju bli lite otålig, när kan man egentligen anmäla sig till Anderstorp??
Det blir en låååång månad det här... _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Nu behöver vi först få hämta andan ett litet tag.
Racerapporter m.m. från Kinnekulle måste först skrivas. Jag uppskattar att en inbjudan kommer upp på www.bmwsc.com inom en vecka
Dessutom är det dags för ett informationsutskick till samtliga medlemmar. _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re: Anmälan till banträff (Anderstorp)
Men Johan - har du missat att du kan åka med BMW CCN på Rudskogen redan till helgen?
Kollade med Henrik som håller i träffen och vi svenskar är hjärtligt välkomna. Här finns mer info: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/f Bara att ställa njuren norrut! Sovplats kan ordnas i Bohuslän! ;-) Sitter själv och funderar på hur jag skall göra, hade ju nån växel som inte ville stanna på plats på Kullen. Åkte själv på flera träffar på Rudskogen med BMW CCN för ca 10 år sedan, mycket trevliga tillställningar och roliga bilar. Lite, eller snarare mycket, synd att norska klubbmedlemmar inte längre kan delta på Knutstorp-träffen. Var mycket normän med där på 90-talet - roliga lördagkvällar blev det...
_________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
|
Re: Anmälan till banträff (Anderstorp)
Hade varit roligt men det behövs nog en paus nu, har ju trots detta 2 styrningar på Knutan innan Anderstorp Däcken behöver svalna lite då dom påminde om schweizerostar efter kullen..
Norrmännen kan ju visst komma men körningen kanske är värre, men lördagskvällen och är ju fullt lösbart. Tack för helgen och erbjudandet i Bohuslän, jag skall förresten dit på husbilssemester så var beredd, vi kommer kanske förbi dig!
Vill ni träna på Anderstorp före BMW SC tävling där så körs AR-cupen 23/6. Det finns även en förfrågan från Nordic Super Car att det finns plats på Mantorp för de lite värre bilarna 27-28/6 kanske då främst i lilla klassen. www.nordicsupercar.com/
Tack för en trevlig dag på på Kullen. Hoppas att jag inte var så besvärlig som en del tycker. "by the book". i de fall det går att reda ut vad det står. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||
|
Re:
Trodde det var ditt jobb att vara besvärlig
|
||||
|
Både förare och bil behöver vila lite nu efter all körning som vart, men sen ska det köras hårt på anderstorp, förhoppningsvis med lite hårdare fjädrar
Väntar på anmälan ska komma upp
_________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2027 besök totalt |