Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Anmälan till banträff NÄR? (Anderstorp)
2027 besök totalt
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Trådstartare

Nu har det ju faktikst gått rätt många sekunder sedan Kinnekulle, man börjar ju bli lite otålig, när kan man egentligen anmäla sig till Anderstorp??

Det blir en låååång månad det här...

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

Nu behöver vi först få hämta andan ett litet tag.
Racerapporter m.m. från Kinnekulle måste först skrivas.

Jag uppskattar att en inbjudan kommer upp på www.bmwsc.com inom en vecka
Dessutom är det dags för ett informationsutskick till samtliga medlemmar.

Stora Höga
Här sen Nov 2002

Re: Anmälan till banträff (Anderstorp)

johan sjöström skrev:

Men Johan - har du missat att du kan åka med BMW CCN på Rudskogen redan till helgen?

Kollade med Henrik som håller i träffen och vi svenskar är hjärtligt välkomna.

Här finns mer info: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=510234

Bara att ställa njuren norrut!
Sovplats kan ordnas i Bohuslän! ;-)

Sitter själv och funderar på hur jag skall göra, hade ju nån växel som inte ville stanna på plats på Kullen.

Åkte själv på flera träffar på Rudskogen med BMW CCN för ca 10 år sedan, mycket trevliga tillställningar och roliga bilar. Lite, eller snarare mycket, synd att norska klubbmedlemmar inte längre kan delta på Knutstorp-träffen. Var mycket normän med där på 90-talet - roliga lördagkvällar blev det...

Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019
M3E30 -90 - tredje i ordningen!
Passat GTS R-line -18 - personfraktare
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Re: Anmälan till banträff (Anderstorp)

Martin G skrev:
johan sjöström skrev:

Men Johan - har du missat att du kan åka med BMW CCN på Rudskogen redan till helgen?

Kollade med Henrik som håller i träffen och vi svenskar är hjärtligt välkomna.

Här finns mer info: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=510234

Bara att ställa njuren norrut!
Sovplats kan ordnas i Bohuslän! ;-)

Sitter själv och funderar på hur jag skall göra, hade ju nån växel som inte ville stanna på plats på Kullen.

Åkte själv på flera träffar på Rudskogen med BMW CCN för ca 10 år sedan, mycket trevliga tillställningar och roliga bilar. Lite, eller snarare mycket, synd att norska klubbmedlemmar inte längre kan delta på Knutstorp-träffen. Var mycket normän med där på 90-talet - roliga lördagkvällar blev det...

Hade varit roligt men det behövs nog en paus nu, har ju trots detta 2 styrningar på Knutan innan Anderstorp Däcken behöver svalna lite då dom påminde om schweizerostar efter kullen..

Norrmännen kan ju visst komma men körningen kanske är värre, men lördagskvällen och är ju fullt lösbart. Tack för helgen och erbjudandet i Bohuslän, jag skall förresten dit på husbilssemester så var beredd, vi kommer kanske förbi dig!

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Björnes
Skillingaryd
Här sen Apr 2005

Vill ni träna på Anderstorp före BMW SC tävling där så körs AR-cupen 23/6. Det finns även en förfrågan från Nordic Super Car att det finns plats på Mantorp för de lite värre bilarna 27-28/6 kanske då främst i lilla klassen. www.nordicsupercar.com/

Tack för en trevlig dag på på Kullen. Hoppas att jag inte var så besvärlig som en del tycker. "by the book". i de fall det går att reda ut vad det står.

Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting
Vagnbok utf. Folkrace
Chefstekniker BMWSC
F.D. SerieTekniker ERC
F.D vagnboksutfärdare AR Cupen
Citera
Mia
Bredared
Här sen Jun 2005

Re:

Björnes skrev:

Hoppas att jag inte var så besvärlig som en del tycker. "by the book". i de fall det går att reda ut vad det står.

Trodde det var ditt jobb att vara besvärlig

OFFkeFF
Ekerö
Här sen Jul 2006

Både förare och bil behöver vila lite nu efter all körning som vart, men sen ska det köras hårt på anderstorp, förhoppningsvis med lite hårdare fjädrar
Väntar på anmälan ska komma upp

Citera
Allmänt banåkaforum
2027 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande