Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 24, 25, 26 >> 18 besök senaste veckan (121255 totalt) |
Re:
![]() |
||||||
Re:
Tråkmåns. ![]() _________________ Anders Hansson |
||||||
Re:
![]() Det måste ju vara lite uppförbacke att jobba i en miljö med såna tråkmånsar (jag tror inte jag är ensam), försök skaffa investerare när "alla" vill se resultaten innan plånkan kommer fram. |
||||||
Re:
De investerare som väntar tills investeringen är historiskt lönsam kommer sällan i samma gynnsamma läge som de som gör en tidig investering. _________________ Anders Hansson |
||||||
Re:
Men det har ju känns lite som en enmansentrepenör för bemannade månfärder som i många år gastat "anyday now" och är förvånad varför investerare tvekar och kunder tvivlar. Men för egen del hade nog GR kunnat ersätta Anderstorp i kalendern 2010, med samma förväntade uppslutning (skojigare bana, dyrare transport och ungefär lika intressant runtom). Men första tävlingen kommer ju att ge svar på massor av frågor. Kommer ERCup vara först? |
||||||
Re:
Jag har varit på GR ett par gånger i år och vad gäller själva banan så är den i toppskick, vad jag förstår så är även sista arbetena för besiktning slutförda. Sedan finns det även tillräckliga faciliteter inomhus för att hantera evenemang med mycket folk, senast jag var där under ett kundevenemang var det 120 gäster om dagen som var mycket nöjda. Kändes som om kapaciteten var långt större än belastningen på anläggningen. Sedan finns det givetvis alltid förbättringsmöjligheter Att gnälla om att banan inte är färdig gills inte riktigt längre, för er som inte varit där på något år rekommenderar jag ett besök på nytt! _________________ Anders Hansson |
||||||
Re:
Jag tyckte den kändes ganska färdig förra året. Kanske att man vill ha leka istället för stenbumlingar (lite överdrivet) i avåkningszonerna, men i övrigt kändes det helt ok. Huset, köket och service var utmärkt! _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||
Re:
Samtliga bankanter är numera utfyllda med meterbred betongliknande kant, ser ut som grus men är betydligt hårdare (dock inget att köra på) och fållorna har korrekt material (jag provade dem iofs aldrig själv). ![]() _________________ Anders Hansson |
||||||
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
![]() ![]() +2 ![]() |
||||||
Re:
+3 ![]() _________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||||||
Re:
Det låter bra. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
Ingen fara, sanningen kommer alltid fram... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 24, 25, 26 >> 18 besök senaste veckan (121255 totalt) |