| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Secret-handshake-Rejsaklistermärke?
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 8 besök senaste veckan (10782 totalt) |
|
R är tufft och sportigt, bilen blir snabbare med ett sådant monterat. Det har jag sett på ett flertal sminkade Volvobilar och Hondor mm.
Jag röstar för grisen! _________________ VW Golf Alltrack -20 |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Tycker detta är klockrent. Det är ju Steilstreckenkurve med en bit av denna avstängda "genvägen".
_________________ Kennie Flenstedt BMW 320daM -18 M3 e92 -08 Mini -15 M3 Competition -05 såld. 😢 BMW X3M 3,0i -04 såld |
||||||
|
Gillar påbud. Allt som medför att man slipper valfrihet är bra!
Ang spårval medsols... känns som om man skulle behöva tangera kilen mellan escape och ytterkurva för att få ett tillräckligt sent apex. Beror iofs på hur banan fortsätter, men om man förutsätter att man ska gasa ett tag? _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||||
|
Re:
Borde inte spårvalet vara rött? . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
|
Re:
Jag måste faktiskt ändra mig och hålla med om att det var en bra idé med lite kryptiskt klistermärke
Jag kladdade ihop i paint
om man tar banskissen rakt av och blåmarkerar allt som inte är själva r:et, och behåller resten av banan och rött spårval, med pilarna. Samt roterat lite för att r:et ska stå rakt. Min bild liknar inte så mycket, nån med bättre program kanske förstår vad jag menar iallafall
_________________ Peter Strandberg Alfa Kombi |
||||||
|
Tycker många av er glömmer en sak....Märket är rätt litet och kommer sitta på en bil. Vad är vitsen med att ha med spårval
Poängen är väl att känna igen andra rejsaianer? Därför är väl det viktigaste att märket i sig är tydligt, massa kludd med spårval på ett litet klistermärke känns klart överreklamerat...
|
||||||
|
Re:
Tryckkostnaden drar väl iväg kanske? Blir nog desstuom plottrigare. Mycket men känns som det är på rätt väg
_________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Re:
Helt rätt tänk _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
|
Re:
De som vill ha sitt favoritspår kan ju alltid rita dit ett själva med en tuschpenna.
_________________ Jörgen Eriksson |
||||||
|
Re:
Då får jag rita i det blåa
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
|
Re:
_________________ Tord Ringenha11 |
||||||
|
Hmm egentligen - varför ska det ens vara ett R om tanken inte är reklam för siten? Man kan nog göra något tjusigare om man går ifrån tanken att det ska vara något som liknar ett R?
Edit: Tex ett påbudsmärke likt ovanför, fast en massa S-kurvor efter varandra.. http://www.triggerphoto.se/common/ge |
||||||
|
Jag gillar det "andra" r-et bättre, dvs det som ser ut som ett z
fast jag hade ju tyckt att det skulle ha en "ryggstapel" eller åtminstone en tendens till en sån.
För mig är rejsa så mycket mer än grisrelaterat. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
|
Re:
så då blir det inget för min del.
_________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||||||
|
Re:
Klockren tycker jag! Men jag gillar R'et också, med spårvalet helst. Det är synd att jag inte har någon bil att klistra det på än.
_________________ Axel Tanner |
||||||
|
Re:
+1 |
||||||
|
Re:
Citerar mig själv från den parallella omröstningstråden ...
om det märket görs i utskuren vinyl så kommer spårvalet utgöras av borttagen vinyl och synas alldeles utmärkt på lagom nära håll. På långt håll kommer det naturligtvis att bara se ut som ett r.
Men hur många åker runt med ett r i en cirkel på bakdelen av bilen? Lätt att känna igen. _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Secret-handshake-Rejsaklistermärke?
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 8 besök senaste veckan (10782 totalt) |