Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1182 totalt) |
Re: Abstinensbesvär så här på vintern?
Limma fast gamla bromsbelägg på en vinkelslipsskiva.. kör mot ett metallföremål ![]() Ang frågan i topic: Givetvis ![]() ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
Magnus// Var hittade du dessa? Perfekta (h)julklappar!
Själv löser jag abstinensen med tunga inköp ![]() Fick hem en låda delar med från walloth&nesch häromdagen och i morse (från frukostbordet) köpte jag visst mig en BMW till ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||
Blev det en 02 månne? /Anders _________________ /Anders C |
||
För er som inte hittat sökmotorerna på internet så kan jag tipsa om www.google.com
![]() www.smokintire.com Edit: Jaha, där fick man.. dom skickar inte till sverige.... > ![]() _________________ //Tobias "LeWaN" Lewandovski Skoda Enyaq RS -24, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486 |
||
Enl hemsidan får man ju maila och fråga om man vill ha dom fraktade utanför deras "fraktområde"
![]() "Currently, we are only shipping within the continental United States. If you are interested in purchasing our product and sending it outside our current shipping area please contact the crewchief@smokintire.com" _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1182 totalt) |