| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Nytt nummer av Automobil
|
1, 2 >> 2864 besök totalt |
|
Nytt nummer av Automobil
Kul nytt nummer! Nya chefred. Niklas Carle verkar vilja dra tidningen åt ett håll som jag gillar Vilken annan svensk tidning har liksom en genomgång av skalstolar _________________ Magnus Thomé
|
||||||||
|
Låter som ett mycket intressant nummer! jag har inte köpt tidningen på läääääänge, men nu blev jag sugen
|
||||||||
|
Re:
I tidningshyllorna på tisdag! |
||||||||
|
Re:
När borde jag ha haft den i brevinkastet? Jag kanske borde se till att meddela adressändringen nu efter flytten ...
_________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||||
|
Re:
I fredags.
Låt mig kolla upp och återkomma.
Bra.
Då ser vi fram emot att få ris&ros. Här i tråden, eller på post-at-automobil.se. All feedback är mycket, mycket varmt välkommen! Ja, från alla läsare naturligtvis. |
||||||||
|
Re:
Jaha, så synpunkter från oss besserwissrar som inte läst vill du inte ha? _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||||||
|
Noterade att Jarlmark verkar lämnat skutan vilken kanske är lite synd ändå. Gillade hans körglädjemätarkommentarer, bland annat. Sen är det ju lite cred att ha en testingenjör som dessutom raceingenjörar på WTCC-nivå.
Inget ont om Kraniel nu, som vad det verkar ska ta över Jarlmarks uppgifter. |
||||||||
|
Senast numret 6.09 lutar definitivt åt rätt håll.
(Lite mycket suvar kanske...)
Carle, Kraniel & Co kan nog få till det riktigt bra. Se nu till att maila och förse redaktionen med massa rejsiga idéer.
|
||||||||
|
Re:
Den kommer i nummer 7.09 - ute den 14 juli! |
||||||||
|
OSLAGBAR biltidning i landet måste ja säga! Lusläser varje nr från pärm till pärm.. fler ggr dessutom o helårsprenumeration e bokad efter att ha fått några test nr som en av mina födelsedagspresenter av fjällan!
Me Carles intåg har d lyft en nivå till ang intr artiklar, inlägg osv som ja gillar! Ungefär i samma anda som han hade på Bike som man oxå va hängiven när man va pilot på div plastraketer under många år! Dessvärre har ja hamnat i ett "glapp" inför detta nr så ja måste ta bege mig ner till nån kiosk på stan i veckan o shoppa för o sen inta soffläge me nån timmes läsning... En annan har ju tidig semester!!
_________________ Christian Larsson |
||||||||
|
Inte för att förstöra nånting men är det bara jag som tycker automobil blivit lite trist på senare tiden, det känns mest som det är tjänstebilstest och kanske nån halvsnabb audi i Atestet och thats it. Jag saknar lite faktiskt. Det är ju trots allt den enda vettiga svenska tidnignen idag så den måste ju vara bra
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||||
|
Re:
Hmm... jag har inte fått någon tidning...
. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||||
|
Re:
Har ni kört den på Gotland Ring?
|
||||||||
|
Re:
Kan hålla med dig lite Cédric, hoppas därför att det nya numret ska ändra min inställning. _________________ Andreas Ekström |
||||||||
|
Re:
Nej, jag kan hålla med. Det är sköna toppar, och sedan dalar som ibland vara alltför länge. Dock vet jag ingen tidning som har så högt snitt som engelska EVo, och i Sverige finns inget bättre än Automobil. Tyvärr finns det väl en viss brist på bilar att testa här i Sverige. Sport Auto tycker jag delvis gör bättre och utförligare tester, men så har de ju tillgång till Hockenheim och Ringen. Synd bara att min tyska inte är så bra. Att svenska AMS inte utnyttjar det mer än mycket synd, men det är väl där Automobil kommer in? Automobil med tillgång till tyska AMS testrapporter och siffror det vore nåt det... _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Nytt nummer av Automobil
|
1, 2 >> 2864 besök totalt |