| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sökes: Frakt från Linköping till Lund (via SSM?)
|
667 besök totalt |
|
Jag behöver ha ned ett paket, stort som en 10-litersspann ungefär, till Lundatrakten. Någon som kan vara behjälplig? Kanske någon som kör längs E4an och passerar Linköpingstrakten? |
||
|
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||
|
Re:
Nä, inte särskilt. Innehållet är 2komponents och ej blandat, så det håller nog ett tag.
Helst innan augusti är slut typ. Kristian Larsson har väl lite connections här nere också, om han läser så kanske han kan berätta om han tänkte åka och hälsa på släkten i Malmö? |
||
|
Vi har planerat att åka ner till SSM /5-6 juli) men det är inte 100 att vi gör det, annars åker vi till Hamburg i slutet av juli & passerar då Skåne.
om du behöver "lokallogistik" från säljare till E4-löpare (typ Tord) kan det säkert fixa sig det med. _________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||
|
Det verkar ju onekligen som det löser sig på något sätt.
Troligen lär ju någon från Lundatrakten åka till SSM (jag tror att jag är upptagen den helgen) och hade kunnat transportera vidare sakerna hit ned. Gött mos!
|
||
![]() |
SÄLJES
|
667 besök totalt |