Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: accusump (olje accumulator)
1427 besök totalt
kyttet
jönköping
Här sen Aug 2007
Inlägg: 67


Trådstartare
S: accusump (olje accumulator)

har en 3QT:s accusump liggandes som inte kommer till användning, komplett med mätare och ventil och kran..

pris 1500:-
mvh roger 0733104394

_________________
ROGER FYHRLUND
Kör 770hk porsche audi
projekt tråd: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=9153
Citera
MatsK
Landskrona, Skåne
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3474



Har du bilder? Jag skulle kunna vara intresserad!

_________________
M a t s K l i n g l ö f

MGB GT 1967
Citera
kyttet
jönköping
Här sen Aug 2007
Inlägg: 67


Trådstartare
Re:

Mats Klinglöf skrev:
Har du bilder? Jag skulle kunna vara intresserad!


ser ut som alla andra, men jag ska fixa bild senare ikväll
mvh

_________________
ROGER FYHRLUND
Kör 770hk porsche audi
projekt tråd: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=9153
Citera
MatsK
Landskrona, Skåne
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3474



Tänkte väl mest som ett sätt att bedömma skicket - ny ur kartongen eller 3 år på folkrace brukar påverka utseendet...

_________________
M a t s K l i n g l ö f

MGB GT 1967
Citera
kyttet
jönköping
Här sen Aug 2007
Inlägg: 67


Trådstartare






tyvär ingen bild med manometern och luftventilen monterad..
etiketten är lite repig annars i nyskick, helt genomgången och rengjord..

_________________
ROGER FYHRLUND
Kör 770hk porsche audi
projekt tråd: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=9153
Citera
camarogbg
Älvängen
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1212



Har du kvar accusumpen?

_________________
Mikael Nordin
-Lotus Europa bastard
-Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7)
-68 Chevrolet Camaro RSR
Svkg #110
Citera
SÄLJES
S: accusump (olje accumulator)
1427 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande