| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Uthyres/Säljes: Biltransport Transit 1.730 kg last/b-kort
|
1693 besök totalt |
|
UTHYRES/SÄLJES: BILTRANSPORT FORD TRANSIT -90 * Får lasta 1.730 kg och får fortfarande framföras med endast B-behörighet (lätt lastbil). * Ramper finns, spännremmar står jag för. * Winsch finns tyvärr inte (än). * 5-växlad manuell. * Radio finns (helkass radio, men ändå). * Givetvis C-klassade däck på bilen, alltså särskilt avsedda för tung last. Definitivt ingen raket, men klarar gott och väl att marscha 90-100 km/h med last där bak. Flaket rymmer utan bekymmer en Saab 9-5, så har ni någon form av referens kring lastytans storlek. Uthyres och du kör själv eller så genomför jag köruppdrag. Uthyres antingen per dag eller under hela helger. Den som tänker mer långsiktigt är välkommen att köpa den. Transporten är i trafik och fungerar som den står, alltså helt nyckelfärdig. Kan med lätthet och på relativt kort tid bokstavligt talat dra in de pengar den kostar i inköp. Får alltså lasta 1.730 kg lagligt på vanligt B-körkort och körs då lämpligen i 90-100 km/h. Har nyligen kostat på den bättre däck (C-klassade givetvis), reservhjul (också C-klassat), ny halvsats, ombyggnad av lastyta plus lite annat smått. Pris hyra/dag inkl. fria mil: Från 1.500 kronor. Pris köpa (går att diskutera vid snabb, smärtfri och kontant affär): 30.000 kronor. Kontakt vid intresse att hyra: Telefon 070-201 16 76. Kontakt vid intresse att köpa: Telefon 070-201 16 76 alternativt mail till mrdezent@hotmail.com. Undvik helst att svara i tråden eller per pm, då jag samlar alla inkomna intresseanmälningar genom min hotmail eller genom vanligt samtal. Blir enklare för mig att överblicka allt då. Biltransporten finns i Karlskrona. Mvh Fredrik _________________ Fredrik Lund - Karlskrona |
![]() |
SÄLJES
|
1693 besök totalt |