Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
3035 besök totalt |
2009-06-24 Falkenberg träning
tänkte lägga upp lite bilder.. jisses vad mycket folk..någon som sa att motorsport var död.. ![]() hojta om ni söker någon speciell bil.. Roxan tog drygt 500 bilder ![]() oohh vad dom e vackra.... _________________ Peter Börjesson Pegasus 7+ Zetec 2.0 Dunnel option 1 |
||||
Hej!
Jo det var en kul träning, nästan lite trångt på banan, men ack så kul. Skriker till om en Opel Corsa Gsi då då, inte snabbast så den borde han ha hunnit fånga med kameran ![]() _________________ Mattias olefeldt Team Blyfot Racebilen: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=53869&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
||||
Re:
Hmm ja du. Kul för min del som ligger och blir omkörd och nästan själv bromsaar på mig när denna gula lilla sak snäddar mitt spår. Ja mer ska inte sägas men hemska saker hade kunnat hända. Trevligt dock att min oranga capri uppskattas dock blev det fem krokiga avgasventiler efter denna kvällen :/. Några fler bilder på caprin hade ju varit trevligt speciellt om det var någon som fångade min otroligt kluddiga på bromsning i slutet av rakan :P. Iövrigt j*vligt rolig kväll med mycket köra och bra upp lägg ![]() _________________ Magnus Paulsson, Robert Paulsson |
||||
Re:
Sorry Magnus/Robert. Du har givetvis rätt, det kunde gått illa. Jag missbedömde bromspunkten och jag var mest glad att jag missat hunkojan ![]() Annars var det en mycket rolig och snabb bana, kommer gärna tillbaka. ( om jag får) ![]() _________________ Henric månsson SPVM Roadsport A Westfield SEIW 1.9 -98 |
||||
Re:
Det tog hårt när huven flög upp. Dom främre huvlåsen gjorde nästan varsit hål uppe på taket, som dessutom blev bukligt framtill med en lång buckla i mitten som sträckte sig nästan ända bak. Framrutan sprack uppifrån och ner mitt framför föraren. Ändå var träningen en suckse! Fredrick Nilsson var testpilot denna träningen och han gjorde ett bra jobb med att hjälpa oss hitta fram till dom rätta inställningarna. Fantastiskt roligt att se så mycket folk och bilar i depån under en onsdagsträning. _________________ Mattias Pålsson-#25 tornado |
||||
Re:
Ni lyckades att skräma skiten utav mig när det hände, jag var jämsides när det hände ![]() _________________ R Malmström MSCC |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
3035 besök totalt |