| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Rejsaklistermärke *SLUTSÅLT*
|
3197 besök totalt |
|
Har fått en bunt över, utskuren vinyl 40 st, blått klister 40 stycken, iron on 25 stycken med blå eller vit bakgrund. EDIT: Nu när jag skulle klistra på mina egna märkte jag att det är utskuren vinyl på båda modellerna. De ser dock ut exakt som på bilderna. Skillnaden är att det vita på bilderna blir alltså vilken färg bakgrunden du sätter märket på har. Missuppfattning mellan mig och tjejen på tryckeriet
EDIT2: Blev lite misstänksam och kontrollmätte - och jofan... de är 8 och 10 cm stora, INTE 12... Men runda är de iallafall... Mitt fel, lämnade lite oklara besked till M på trycket
3,5 kr stycket plus porto, 3 kr om du hämtar OBS Inte från Rejsas samköp, 8cm dia för blåa och 12cm dia för utskurna vinyl, iron on är 12 eller 8cm dia med både blå och vit bakgrund 0709827003 eller mail roger@sandsalt.se med önskemål Skickar hela landet inom 2 dagar. INGET KVITTo!
Betalningsinfo: Det går bra att betala via PayPal (roger@sandsalt.se) eller via konto till Swedbank 8327-9,913 612 043-4 märk med ditt namn |
||||||
|
De ser ut exakt som detta märket: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
Alltså exakt likadant som det "officiella" märket. Vill påpeka att detta är till självkostnadspris, alltså ingen förtjänst för mig detta. Men kom gärna ihåg vem som gjorde dem...
www.sandsalt.se |
||||||
|
Det går bra att betala via PayPal (roger@sandsalt.se) eller via konto till Swedbank 8327-9,913 612 043-4 märk med ditt namn
Maila mig först antal och modell bara så jag vet att det finns kvar några Bästa hälsningar Roger |
||||||
|
Hmm, fått en betalning på 13 SEK från En Niclas Swahn, men inget nämnt vad det gäller. Misstänker att det kan vara klistermärkena. Hör gärna av dig om du ser detta så jag vet vart jag ska skicka och VAD jag ska skicka.
EDIT: Hmm, okay, jag är helt förvirrad som vanligt.
Allt är i sin ordning! Jag skickar märkena idag! |
||||||
|
Re:
Tack själv!
Släng gärna upp en bild på märket monterat!
ENDAST TRE SVARTA KVAR! |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Tack från En Niclas Swahn... :-) Jag fick de som var genomskurna...har du andra som är både blåa och vita? Dessa funkar sådär på en röd bil... Mvh NS _________________ Niclas Swahn |
||||||
|
Re:
Hejsan! Nope, tyvärr. Jag hade beställt blåa KLISTERMÄRKEN samt utskuren vinyl till det svarta märket men det blev lite missförstånd så jag fick utskuren vinyl på BÅDA modellerna...
Jag KAN ordna med vit bakgrund men inte till det priset. Hur stora ska dom vara? 10? 20? 78? Allt kan fixas!
|
||||||
|
Jag tackar också för snabb och smidig affär, alltid trevligt med saker i brevlådan när man kommer hem, men nu återstår ju att fundera ut vart alla skall sitta
_________________ Christian Carlsson http://www.nogg.se/christianracing http://gtr.forum24.se/gtr.html Porsche 944 3,0 16v pcs#14958 |
||||||
|
Re:
Tack då vet jag...Jag smackar på dessa nu så hör jag av mig om jag vill ha några andra. Tack igen för snabb leverans. NIcke _________________ Niclas Swahn |
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Glöm inte meddela adress! |
||||||
|
5 blå märken kvar!
Nån som ska ha de sista? Beställ innan 1900 så har du dom imorgon!
|
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Tja, har inte planerat att ta hem fler, men isåfall kostar det i runda slängar 3 till 400 kr för 100 stycken. Det beror lite på hur stora de är. Kolla i den andra klistertråden - möjligt att de har några över. De beställde en rätt ordentlig mängd. |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
3197 besök totalt |