| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 328i Coupé-95 BILLIG! BUDGIVNING TOM 3/7 (tolvslaget)
|
2446 besök totalt |
|
BUDGIVNING PÅGÅR TILLOCHMED FREDAG 3/7 -09 Så snabba ryck om intresse finns! BMW 328i Coupé -95 Besiktigad och skattad fram till oktober/novemer Skulle snygga till denna bil inför försäljning då ägaren köpt nytt. Vad jag inte viste var att den har fått ganska kraftig angripning av rost runt främre fjäderbenstorn. Främst det vänstra. och känner inte att jag har lust/tid att åtgärda detta. Men är ju inte på någotsätt hopplöst att göra något åt. Därför funderar jag och säljaren att se om det finns något intresse som den står!?
Har en hel del utrustning. Bla. (inte kollat så noggrant) Svart snyggt skinn inbyggd telefon eltaklucka elhiss/speglar Ac-Funktion osäker (troligtvis inte fungerande) Pioneer CD Nästan nya 15" michelin dubbfria v-däck. Ev. 16" alu med sommardäck Det börjar komma lite rostbubblor här och där i dem nedre regionerna och runt skärmkanter bak. Nästan all service och reparation är utfört av Wölkes så länge bilen varit i sverge (sen 00-01) Bilen är fullt körbar och som sagt besiktad och skattad. Kom med frågor och BUD på bilen som den står! Antingen via : tobias_svenrot@hotmail.com Eller här i tråden! Bilen finns strax utanför Göteborg.
Extra info! BUDGIVNING PÅGÅR TILLOCHMED FREDAG 3/7 -09 En brukare i sverge (nuvarande ägare, från 2000-06-22) _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
|
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se
Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
|
Vi avslutar budandet vid midnatt!
(fredag 3/7) fick just mail från... jocke_manta lägger 12500kr
_________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
|
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se
Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
|
Avslutat!
jocke_manta la det vinnande budet per mail och är påväg att hämta bilen! _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
![]() |
SÄLJES
|
2446 besök totalt |