| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: MTM bromsskivor 380mm med 6-kolvs Brembo > *sålda* <
|
2181 besök totalt |
|
Säljer här två st MTM 380mm skivor med helt nya Brembo 6-kolvs ok! kan även tänka mig att sälja skivor och ok separat vid rätt bud. Skivorna såldes till en Audi A8/S8 men passar säker till fler bilar, har dubbelt bultmönster. Stålomspunna bromsslangar fram + bak ingår (nya) Spec 2x MTM Bromsskivor med flytande alu-centrum, hålborrade 2x Brembo 6-kolvs ok 2x ok adapter/hållare för 380mm skivor 4x Stålomspunna Bromsslangar (fram & Bak) oken och slangarna är helt nya, men oken har lätta lack skador från förvaring. om jag tolkar MTM's prislista rätt så har dessa skivor kostat över 20 000 med adaptrar, oken ligger också över 20 000 på VAG, slangar runt 1900:- Nu enbart SÅLDA!
_________________ Lennart Strömbäck Audi A4 2.0TFSI quattro -2010 |
|
Shit va mycket bromsgodis du pumpar ut! =))) Man blir sjukt sugen. Skiljer de där oken sig något från de RS4-b7 jag köpte av dig? Annat än lacken och loggorna... De är lite större va?
Är skivorna nya? Ha're gött i värmen!
_________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
|
Jo vem här älskar inte bromsar
de är lättare än vanliga 6-8 kolvs ok, annars så ska de motsvara dina.
Skivorna är beggade men i ok skick, hade de varit helt nya skulle priset ha varit lite väl lågt minst sagt. _________________ Lennart Strömbäck Audi A4 2.0TFSI quattro -2010 |
![]() |
SÄLJES
|
2181 besök totalt |